نرم افزار Wallix که در شبکه بسیار کاربردی هست و نیاز های امنیتی رو تا حد بسیاری رفع می کنه و می تواند مانیتورینگ پیشرفته ای رو روی دسترسی ها انجام دهد. 

ابزار بسیار پیشرفته و دقیق ولیکس ادمین باستن(Wallix Admin Bastion) که ساخت شرکت فرانسوی Wallix هست.

براحتی می توانید با استفاده از درگاه واسط ولیکس کاربران رو به سرور متصل کنید بدون اینکه حتی متوجه این موضوع بشن و از تمام کارهاشون فیلم برداری کنید حتی کاربر رو از زدن دستورات خاصی، کپی در کلیپ بورد و یا باز کردن موارد خاص مثل کنترل پنل و غیره محدود کنید و با اجرای هر یک از این موارد سشن مربوطه بسته شده و لاگ آن ثبت بشود. 

Wallix Admin Bastion (WAB)  که به صورت تجهیزات فیزیکی و نرم افزاری به بازار عرضه شده و از رویکرد proxy/gateway در پیاده سازی پیروی می کند لیست گسترده ای از پروتکل های شبکه را پشتیبانی می نماید.

 این محصول قادر به مدیریت credential مدیران سیستم بر روی سیستم های دیگر می باشد، اما این امکان برای اکانت های سرویسی فراهم نمی باشد. 

همچنین WAB قادر به یکپارچگی با انباره های password از دیگر vendor های ارائه دهنده SAPM، برای بازیابی اطلاعات احرازهویتی و فراهم نمودن SSO در session های ممتاز می باشد. 

قابلیت های کنترل دوگانه و فیلترینگ دستورات مبتنی بر شبکه نیز پشتیبانی می شوند. محصول Wallix (لایسنس Wallix)، برای سازمان هایی که تنها نیاز به قابلیت های PSM دارند، انتخاب مناسبی به شمار می رود. 

به ویژه اینکه در کنار دیگر محصولات PAM از vendor های دیگر،Wallix جانشین مناسبی بجای ماژول PSM محسوب می شود. 

ابزار مانیتورینگ پیشرفته Wallix برای شبکه و زیرساخت 

این محصول در شبکه بسیار کاربردی بوده و نیاز های امنیتی رو تا حد بسیاری رفع خواهد کرد و شما می توانید با استفاده از این ابزار پرکاربرد مانیتورینگ پیشرفته ای را بر روی دسترسی ها انجام بدهید.

با بهره گیری از محصول بسیار پیشرفته و دقیق Wallix Admin Bastion که ساخت شرکت فرانسوی Wallix می باشد، به راحتی میتوانید با استفاده از درگاه واسط Wallix کاربران را به Server متصل کنید

 بدون اینکه حتی متوجه این موضوع بشوند و از تمام کارهای انجام شده توسط آن ها فیلم برداری کنید و یا حتی کاربر را از انجام دستورات خاصی، کپی در clipboard و یا باز کردن موارد خاص مثل کنترل پنل و … محدود نمایید و با اجرای هر یک از این موارد session مربوطه بسته شده و Log آن ثبت شود.

اگه بخواهیم یک مثال ملموس از کاربرد این نرم افزار بزنیم، می توان فرض کرد که چندین پیمانکار در شرکت دارید که از بیرون سازمان می خواهند به برخی از Server های سازمان دسترسی های تعریف شده ای داشته باشند و کارهایشان را انجام بدهند، 

طبیعتا باید در این مواقع از دادن دسترسی مستقیم با ریموت دسکتاپ استفاده کنیم، همانطور که می دانید این کار اصلا از لحاظ امنیتی درست نیست.

در اینجا لازم است با کاربرد wallix آشنا شوید، در اینجا Wallix به عنوان یک واسط عمل کرده و از این پس کاربر بجای ریموت مستقیم به سرور، به Wallix (لایسنس Wallix) ریموت میزند و لیست سرورها و دسترسی های خود را مشاهده کرده و وارد می شود. حتی می توان به گونه ای تنظیم نمود که کاربر متوجه این قضیه نشود.                                                                                                                          

ویژگی های Wallix Admin Bastion                                                                   

  مشتریان با استفاده از این محصول میتوانند قابلیت های زیر را در شبکه خود پیاده سازی نمایند:

مدیریت نام کاربری (username) و کلمات عبور(password) حساس 

کنترل و مدیریت دسترسی از داخل و خارج سازمان 

محدود شدن درگاه های ارتباطی به سرور ها و تجهیزات شبکه 

ثبت، نگهداری رخداد ها و وقایع مربوط دسترسی ها 

ثبت، نگهداری و کنترل تغییرات و فعالیت های صورت گرفته 

محدود شدن فعالیت ها بر اساس نیاز های تعریف شده و جلوگیری از ایجاد تغییرات نا خواسته 

کنترل و مدیریت عملکرد پیمان کاران، بررسی صحیح و مستند SLA ها و تعهدات 

مستند سازی و بهره برداری آموزشی در حوزه استقرار و پشتیبانی 

در صورتی که این مقاله آشنایی با لایسنس Wallix برای شما مفید و آموزنده بود، پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از سایر مقالات مستر لایسنس به صفحه وبلاگ مستر لایسنس مراجعه نمایید.

small_c_popup.png

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

small_c_popup.png

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!