از پشتیبانی 24*7 مستر لایسنس لذت ببرید

مستر لایسنس توسط تیم جوان و مستعدی به جهت دور زدن تحریم ها و جلوگیری از پرداخت هزینه های سنگین در حوزه لایسنس های مربوط به نرم افزارها با متد مهندسی معکوس ایجاد گردیده است و رسالت این مجموعه جهت پیش برد هر چه سریعتر افراد و مجموعه ها در حوزه IT می باشد.
تیم مستر لایسنس فقط بر روی نرم افزارهای خارجی که امکان خرید آن به دلیل تحریم ها وجود ندارد و یا هزینه های بسیار بالایی دارند کار می کنند و نرم افزار های ایرانی شامل محدوده کاری این تیم نمی باشد.
تمامی لایسنس ها و کرک هایی که توسط این تیم انجام میگیرد به صورت کامل ایمن بوده و امنیت اصل اول در حوزه کاری این مجموعه می باشد.

هدف شرکت ما

حل مشکل تحریم ها و قیمت های بالای مربوط به تهیه لایسنس های نرم افزاری ای میباشد که میتوان با فراهم بودن امکان استفاده از این دست نرم افزارها به توسعه کشور عزیزمان با کمک به تیم های فناوری اطلاعات در شرکت ها و سازمان ها پرداخت.

دید ما به‌آینده

ما با تجربه و استفاده از نیروهای متخصص و پیگیری های شبانه روزی خود در مسترلایسنس در راستای حل مشکل قیمت های زیاد لایسنس ها و یا تحریم های موجود میخواهیم هر روز محصولات حیاتی و مورد نیاز بیشتری را به شما همراهان گرامی ارائه کنیم.

مشتریان ما چه می گویند

small_c_popup.png

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

small_c_popup.png

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!