مستر لایسنس

Sep Sesam بهترین نرم افزار پشتیبان گیری و بازگردانی از داده های جهانی 2023

مهمترین دارایی جهان امروزی در جهان چیست؟ آیا پول است؟ طلا؟ خب، برای چند انتخاب بسیار خوب است، اما چیزی بسیار مهم تر داریم، چیزی که با آن هر روز در حال مبارزه هستیم. آن چیز داده ها میباشند.

شما چه کار می کنید اگرداده های شما از بین رفته یا به خطر افتاده است؟ داده های شرکت شما، داده های شخصی شما… واقعاً این اتفاق نمی افتد؟واقعا در این مورد فکر کنید،اینطور نیست؟

اما نگران نباشید، یک راه حل نوآورانه در دسترس است. شما می توانید همیشه به SEP مراجعه کنید.

SEP شرکتی است که در سال 1992 تاسیس شد و در حال توسعه وراه حل های نرم افزاری حفاظت از داده ها در سطح سازمانی به بازار عرضه می کند، و از داده‌ها برای سازمان‌هایی که در سراسر جهان هستند، نسخه پشتیبان تهیه می‌کند.
به مشتریان در بیش از 50 کشور در سراسر جهان، در محافظت از داده های آنها کمک می کند.اپراتورهای پیشرو در همه شاخه ها مانند صنعت، خرده فروشی، مراقبت های بهداشتی، مالی و چندین دانشگاه معروف، SEP را انتخاب کردند. تا دنیا را روز به روز کمی امن تر کنیم.


دفتر مرکزی این شرکت آلمانی با فناوری پیشرفته در Holzkirchen، در نزدیکی مونیخ این کشور قرار دارد. ارائه جامع راه حل های پشتیبان گیری و راه حل های بازیابی فاجعه که از کراس محافظت می کند.
پلت فرم، محیط های IT ناهمگن، مستقر بودن درآلمان از بسیاری جهات یک مزیت است، به ویژه به این دلیل این منطقه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و دارای رسیدگی است. درک نیازهای شرکت ها همچنین آزادی ای دارید
تا راه حل هایی را توسعه دهید، بدون محدودیت هایی مانند اجرای backdoor در نرم افزار مورد نیاز است. SEP دارای قدرت عمل بر اساس تأثیرات بازار و می تواند ایجاد کند
راه حل های مشتری مدار با پروتکل های امنیتی بالاتر وپایبندی به انطباق SEP می خواهد نگرانی سازمان ها را از بین ببرد و این اجازه را می دهد آنها روی کاری که بهترین انجام می دهند تمرکز کنند.

شعار «ما از سیستم‌هایی پشتیبانی می‌کنیم که هیچ کس دیگری نمی‌تواند»، که  این عبارت یادآور این است که این شرکت نه تنها برای پشتیبانی از آن همیشه در صحنه است،رهبران بازار، بلکه فن آوری های جدیدتر و کمتر گسترده تر در بردارد.

این به کاربران کمک می کند تا از فناوری اطلاعات متنوع خود محافظت کرده و به سرعت بازیابی کنند.

محیط‌ها، با تمام پشتیبان‌گیری‌ها و بازیابی‌ها در آن انجام شده است مطابق با مشخصات سازنده

SEP همیشه به اهمیت داده ها واقف است ،

اطلاعات، عوامل کلیدی نگه داشتن کسب و کارها دردنیای مدرن روندها را می شناسد و با چالش ها روبرو می شود،مانند تکثیر فعلی باج افزارهای سیل بازار.

می داند که برای مقابله با این بیماری چه راه حل هایی لازم است.

بخش پشتیبان، و حفاظت باج افزار را نصب کرده است.

با راه حل های تغییرناپذیر مانند SEP (SiS) قفل شی Blocky4sesam™ و S3. این بدان معنی است که حتی با دسترسی کامل ادمین به سرور پشتیبان SEP sesam (نرم افزار)، مهاجمان نمی توانند داده ها را حذف، اصلاح یا رمزگذاری کنند.

محلول  SEP SESAM با افتخار در آلمان ساخته شده است وپشتیبان گیری و امنیت تایید شده را برای طیف گسترده ای از مجازی ارائه می دهد.

محیط ها، سیستم عامل ها، پایگاه های داده و برنامه های کاربردی.می توان از آن برای پشتیبانی از چندین سیستم پیچیده استفاده کرد

محیط‌ها، SEP را یک قدم جلوتر از منحنی نگه می‌دارند.

قادر به ادغام سیستم های پشتیبان در یک مرکز مدیریت شده است

راه حل، و به طور مداوم مدیریت و اجرای EU-GDPR و سایر الزامات انطباق برای مشتریان.

 این راه حل ها در محل و در فضای ابری در دسترس هستند و قابلیت Cloud را دارند

خدمات محافظت از برنامه برای Microsoft 365، Salesforce، Google

Workspace و MS Dynamics 365. ارائه دهندگان خدمات که BaaS (پشتیبان گیری به عنوان یک سرویس) را بر اساس SEP sesam اجرا می کنند.فن آوری نیز محافظت می شود.

آینده SEP مستلزم ادامه حمایت از پشتیبان گیری جهانی است

راه‌حل‌هایی که همیشه با هدف دستیابی به حفاظت بهینه در هر دو صورت است ، دنیای مجازی و فیزیکی (در محل و در فضای ابری).

این امر اغلب مستلزم همکاری نزدیک با شرکای فناوری است، و منجر به صدور گواهینامه بیشتر می شود. SEP معتقد است که مشتریانش، و ارائه دهندگان خدمات آن، واقعاً بهینه را دریافت می کنند، حفاظت از سرمایه گذاری بالاترین در دسترس بودن داده ها را تضمین می کندو امنیت در دسترس است. SEP در زمینه پشتیبان گیری پیشرو است و بهبود، همانطور که توسط مطالعه PUR-S 2023 توسط تحلیلگر شناسایی شده است و مشاور فناوری شرکت تحقیقاتی علاوه بر این، بوده است.

به عنوان بهترین شرکت پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات جهانی در سال 2023 نامگذاری شد

در جوایز تجاری اخیر آلمان، با حفاظت از داده های آن خدماتی که برای برتری در سراسر هیئت شناخته می شوند.

small_c_popup.png

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

small_c_popup.png

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!