سوپرایز پشتیبان گیری و بازیابی با Veritas System Recovery 22

سوپرایز پشتیبان گیری و بازیابی با Veritas System Recovery 22

Veritas System Recovery پشتیبان‌گیری و بازیابی سوپرایز عالی را برای سرورها، رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌ها با یک راه‌حل واحد ارائه می‌کند که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد در عرض چند دقیقه از خرابی یا بلایای طبیعی بازیابی کنند. با فناوری ثبت اختراع Restore Anyware، مدیران فناوری اطلاعات می‌توانند به سرعت دقیقاً آنچه را که نیاز دارند، در زمان و مکان مورد نیازشان بازیابی کنند – از جمله کل ماشین‌های فیزیکی و مجازی به سخت‌افزارهای فلزی یا غیرمشابه و همچنین فایل‌ها، پوشه‌ها و اشیاء کاربردی گرانول. بر خلاف سایر فناوری‌ها، Veritas System Recovery همچنین بازیابی‌های فیزیکی به مجازی (P2V)، مجازی به مجازی (V2V) و مجازی به فیزیکی (V2P) را فراهم می‌کند و آن را به مکمل کاملی برای محیط‌های فیزیکی و مجازی تبدیل می‌کند.

 

نکته برجسته Veritas System Recovery 22 بهبود و برندسازی مجدد Veritas System Recovery Monitor به عنوان Veritas System Recovery Manager است.

Veritas

این نسخه همچنین شامل قابلیت های کلیدی، امنیت و بهبود عملکرد است.

Veritas System Recovery Manager کامپیوترهای راه دور را کنترل و مدیریت می کند. این کمک می کند تا وضعیت حفاظت از پشتیبان گیری از رایانه های راه دور که با استفاده از Veritas System Recovery پشتیبان گرفته شده اند، تعیین شود. همچنین امکان ایجاد، ویرایش، اعمال، مشاهده، اجرا و حذف کارهای پشتیبان را در رایانه های راه دور فراهم می کند.

این نسخه از نظر تقسیم نقاط بازیابی به فایل‌های کوچک‌تر برای ساده‌سازی بایگانی، عملکرد را بهبود می‌بخشد.

این نسخه همچنین پشتیبانی از سیستم عامل ها و سرورهای تبادلی را گسترش می دهد، یعنی:

 

بنابراین ادامه دهید و آخرین نسخه را امتحان کنید که ارزیابی ساده تری را با مجوز نرم افزار آزمایشی تعبیه شده تسهیل می کند.

وبلاگ مستر لایسنس

در صورتی که این مقاله استفاده HammondCare از Paessler PRTG برای نظارت فعالانه زیرساخت برای شما مفید و آموزنده بود، پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از سایر مقالات مستر لایسنس به صفحه وبلاگ مستر لایسنس مراجعه نمایید.

small_c_popup.png

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

small_c_popup.png

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!