نظارت PRTG

نظارت PRTG بر مرکز داده اتوماسیون صنعتی از زیمنس

نظارت PRTG بر مرکز داده اتوماسیون صنعتی از زیمنس

نظارت PRTG بر مرکز داده اتوماسیون صنعتی از زیمنس

 زیرساخت فناوری اطلاعات بیش از حد همگرا با IADC

مرکز داده اتوماسیون صنعتی (IADC) یک مرکز داده با پیکربندی جداگانه برای استفاده در محل در تولید است. این سیستم الزامات ویژه در منطقه تولید را برآورده می کند و شامل تمام اجزای اصلی مهم یک مرکز داده مانند محاسبات با کارایی بالا، شبکه های IT/OT، پشتیبان گیری و بازیابی فاجعه، آرشیو داده های فرآیند، منبع تغذیه بدون وقفه و IEC است. معماری امنیتی سازگار با 62443. رویکرد جامع همچنین مشاوره، پیکربندی و خدمات پشتیبانی مناسب را در کل چرخه عمر ارائه می دهد.

 
زیمنس

مجازی سازی برای ادغام برنامه های مختلف

IADC از مجازی سازی برای ادغام برنامه های مختلف (مانند SIMATIC PCS 7، SIMATIC Step7، TIA Portal، WinCC، SIMIT و COMOS تا نرم افزار شخص ثالث) روی یک پلت فرم سخت افزاری مشترک استفاده می کند. انواع مختلف سخت‌افزار، مقیاس‌بندی فردی مرکز داده از جمله تمام خدمات چرخه حیات ضروری را امکان‌پذیر می‌سازد

اجزای یک IADC

PRTG

نظارت توسط Paessler PRTG

برای اطمینان از عملکرد عالی و عملکرد بدون وقفه یک مرکز داده، نظارت بر طیف وسیعی از اجزای مختلف ضروری است. Paessler PRTG تمام اجزای مرکز داده اتوماسیون صنعتی را نظارت می کند و یک نمای کلی ارائه می دهد که بیش از 500000 مدیر در سراسر جهان از آن استقبال می کنند. تجسم از طریق نقشه های نمای کلی در زمان واقعی با اطلاعات وضعیت زنده تضمین می کند که همه چیز همیشه در معرض دید است و در صورت لزوم می توانید به سرعت عمل کنید.

 
نظارت توسط Paessler PRTG

فراتر از نظارت

بیش از 250 حسگر بومی از پیش تعریف شده تمام زمینه های کاربردی لازم را پوشش می دهند

نظارت بر یک مرکز داده با استفاده از پروب های راه دور PRTG، چندین شبکه در مختلف مکان ها و شبکه های مستقل درون سازمانی قابل نظارت هستند. این ویژگی گزارش به شما امکان می دهد تا نتایج پایش تاریخی را برای یک مشاهده و تجزیه و تحلیل کنید دوره زمانی خاص یا برای پیکربندی سیستم شما. شما می توانید گزارش برای همه سنسورها یا فقط برای سنسورهای خاص ایجاد کنید.

 

PRTG یک راه حل ساده و جامع برای نظارت بر مرکز داده اتوماسیون صنعتی ما (IADC) است

سیستم اطلاع رسانی انعطاف پذیر

Paessler PRTG هنگام شناسایی مشکلات یا مقادیر غیرعادی به شما اطلاع می دهد و به طور خودکار هشدار ارسال می کند. برای این منظور، PRTG بیش از 10 روش اعلان داخلی را ارائه می‌دهد – مانند ایمیل، پیام‌های فشاری، اعلان‌های متنی SMS یا راه‌اندازی درخواست‌های HTTP. همچنین با استفاده از برنامه‌های رایگان اندروید و iOS، اعلان‌های فشار را مستقیماً به تلفن همراه خود دریافت می‌کنید.

 

وبلاگ مستر لایسنس

در صورتی که این مقاله استفاده HammondCare از Paessler PRTG برای نظارت فعالانه زیرساخت برای شما مفید و آموزنده بود، پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از سایر مقالات مستر لایسنس به صفحه وبلاگ مستر لایسنس مراجعه نمایید.

small_c_popup.png

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

small_c_popup.png

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!