veritas-کانتینر

کانتینرها را با اطمینان اجرا کنید: پشتیبانی توسط Veritas

کانتینرها را با اطمینان اجرا کنید پشتیبانی توسط Veritas

کانتینرها را با اطمینان اجرا کنید: پشتیبانی شده توسط Veritas

آیا برنامه ها را به صورت کانتینر اجرا می کنید؟ آیا به کانتینرها به عنوان روشی جدید برای توسعه و اجرای خدمات فناوری اطلاعات خود نگاه می کنید؟ یکی از چالش‌هایی که ممکن است با آن روبرو شوید، یافتن راهی قابل اعتماد برای ارائه ذخیره‌سازی سازمانی، انعطاف‌پذیری و حفاظت از داده‌ها برای برنامه‌های کانتینری‌شده شما است که در محیط Kubernetes اجرا می‌شوند.

Veritas حامی الماسی در KubeCon + CloudNativeCon Europe 2023 بود و ما در مورد راه حل خود برای Kubernetes صحبت کردیم که ذخیره سازی سازمانی مداوم، انعطاف پذیری/DR و حفاظت از داده ها را برای برنامه های کاربردی کانتینری فراهم می کند. در اینجا یک جمع بندی سریع است.

ذخیره سازی Veritas و حفاظت از داده برای Kubernetes

Veritas یک رویکرد مبتنی بر API برای ذخیره‌سازی و حفاظت از داده‌ها ارائه می‌کند که برای ادغام یکپارچه با Kubernetes طراحی شده است تا به آماده‌سازی بهتر محیط شما برای چالش‌هایی که در تولید ایجاد می‌شود، کمک کند. ما عملکردهای کلیدی را ارائه می دهیم که پایه و اساس اجرای برنامه های کاربردی سازمانی شما را در محیط های تولیدی Kubernetes ایجاد می کند. Veritas دقیقا چه چیزی را ارائه می دهد؟

حفاظت از داده های سازمانی NetBackup به شما این امکان را می دهد که از محیط های Kubernetes با حفاظت سریع و شهودی داده برای همه اجزای برنامه در فضای نام Kubernetes محافظت کنید. NetBackup همچنین با ارائه بازیابی انعطاف‌پذیر به خوشه‌ها و توزیع‌های مختلف Kubernetes – هم در محل و هم در فضای ابری، تحرک برنامه را فراهم می‌کند!

مدیریت ذخیره سازی پیشرفته InfoScale برای Kubernetes به عنوان یک برنامه کانتینری به کار گرفته شده است، و با کارایی بالا و ذخیره سازی پایدار برای خوشه های Kubernetes شما با قابلیت مهاجرت و DR یکپارچه فراهم می کند! InfoScale تقریباً با هر SAN سنتی کار می‌کند و همچنین می‌تواند با استفاده از فضای ذخیره‌سازی متصل مستقیم با ویژگی پیشرفته‌ای به نام اشتراک‌گذاری فضای ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیر (FSS) پیکربندی شود، که هزینه‌ها و پیچیدگی عملیاتی شما را کاهش می‌دهد و در عین حال عملکرد و انعطاف‌پذیری برنامه شما را بهبود می‌بخشد!

شکل 1 نمای دقیقی از نحوه ذخیره سازی پیشرفته، انعطاف پذیری و محافظت از داده ها برای برنامه های کانتینری در محیط Kubernetes را Veritas ارائه می دهد.

 
veritas-enterprise-data-management-for-kubernetes-environments-

نکات کلیدی از رویداد سال گذشته

ما چندین گفتگوی جالب در KubeCon Europe داشتیم که بینش ارزشمندی را در مورد نحوه استفاده سازمان‌ها از کانتینرها و نوع کارهایی که می‌خواهند در آینده انجام دهند و ببینند، ارائه داد. چند حوزه اصلی تمرکز وجود داشت که برای ما برجسته بود:

 

انعطاف‌پذیری – اکثر راه‌حل‌های موجود به اندازه کافی تضمین نمی‌کنند که برنامه‌های در حال اجرا در خوشه‌های Kubernetes در صورت خرابی سیستم انعطاف‌پذیر هستند.

انعطاف‌پذیری – با توجه به افزایش تعداد راه‌حل‌ها و فروشندگان متمرکز بر Kubernetes، چندین گفتگو با کاربران پیرامون حفظ انعطاف‌پذیری و اجتناب از قفل شدن پلتفرم داشتیم.

سادگی – چیزی که اغلب مطرح می‌شود: راه‌حل‌ها در فضای Kubernetes می‌توانند پیچیده باشند و باید استفاده و مدیریت آن‌ها آسان‌تر باشد.

بر اساس آنچه در سال گذشته شنیدیم، توسعه خود را برای تمرکز بر عملکردی که سازمان ها به آن نیاز دارند، اولویت بندی کردیم. ما در حال ارائه نسخه های جدید برای هر منطقه تمرکز هستیم – و هنوز چیزهای بیشتری در راه است!

 

چه چیز جدیدی در Veritas برای KubeCon آمریکای شمالی 2023 وجود دارد؟

با توجه به اینکه چقدر شنیده ایم که کاربران به دنبال قابلیت انعطاف پذیری پیشرفته برای محیط های Kubernetes خود هستند، استراتژی توسعه ما دقیقاً بر روی آن متمرکز شده است. در اینجا دیدگاه سطح بالایی از کاری که ما از منظر تاب آوری انجام می دهیم وجود دارد:

Veritas چندین ویژگی جدید و جالب را بر اساس بازخورد مستقیم و بحث هایی که در KubeCon داشتیم منتشر کرد:

تمرکز انعطاف‌پذیری – InfoScale 8.0.200 شامل مدیر مورد انتظار DR است. با InfoScale، اکنون می‌توانید به راحتی برای کل خوشه Kubernetes با تکرار بلادرنگ، انعطاف‌پذیری را فراهم کنید که مهاجرت‌های حجم کار و/یا خرابی‌ها را با RPO/RTO تقریباً صفر امکان‌پذیر می‌کند.

پشتیبانی از پلتفرم – NetBackup 10.3 حفاظت پیشرفته داده را برای هر توزیع Kubernetes دارای گواهی CNCF فراهم می کند. چه چیزی در این مورد جالب است؟ با NetBackup، می‌توانید از خوشه‌های Kubernetes خود با جزئیات بازیابی کامل (منابع جداگانه، حجم‌ها، فضاهای نام) محافظت کنید و می‌توانید در یک خوشه مشابه دیگر یا به یک توزیع کاملاً متفاوت Kubernetes – از جمله خدمات Kubernetes در فضای ابری – بازیابی کنید!

 

سادگی – در آخرین نسخه‌های ما، استفاده از InfoScale و NetBackup با تجربه استقرار ساده و ادغام با پلت‌فرم‌های پیشرو Kubernetes مانند Red Hat OpenShift آسان‌تر شده است، که تجربه کاربری بصری و ساده‌ای را برای کمک به اجرای کانتینرها آسان‌تر می‌کند.

همه اینها فقط سطح را خراش می دهد. هر دو InfoScale و NetBackup دارای چندین ویژگی بسیار جالب و نوآورانه هستند که در حال حاضر در حال توسعه هستند – و این ویژگی ها قبل از اینکه در سال 2024 به KubeCon بروید در دسترس خواهند بود!

 

خلاصه

Veritas فناوری مدیریت داده پیشرو در صنعت را ارائه می دهد که عملکرد مورد نیاز برای اجرای برنامه های کاربردی سازمانی خود را در کانتینرها به شما می دهد. با مدیریت فضای ذخیره‌سازی، انعطاف‌پذیری و حفاظت از داده‌ها که برای Kubernetes طراحی شده‌اند، هدف ما ارائه یک پایه نرم‌افزاری پیشرفته، انعطاف‌پذیر و درجه یک سازمانی است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های کانتینری خود را با اطمینان اجرا کنید.

وبلاگ مستر لایسنس

در صورتی که این مقاله کانتینرها را با اطمینان اجرا کنید: پشتیبانی شده توسط Veritas برای شما مفید و آموزنده بود، پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از سایر مقالات مستر لایسنس به صفحه وبلاگ مستر لایسنس مراجعه نمایید.

small_c_popup.png

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

small_c_popup.png

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!