Intella-Investigator

Intella-Investigator

Intella Investigator یک محصول جدید است که بهترین ویژگی‌های نسخه قبلی در خود جمع‌آوری کرده است.

Intella Investigator محصول پیشرفته‌ای است که بهترین ویژگی‌های نسخه پیشین را ارتقا داده است، محصول جدید، Intella Investigator، از ترکیب بهترین ویژگی‌های دو محصول قبلی، Intella TEAM و W4، ایجاد شده است.این محصول به طور ویژه طراحی شده است تا به کاربران مجموعه کاملی از ابزارهای قدرتمند برای مدیریت سرور ارائه دهد. Intella Investigator نرم افزاری برای گردش کار جمع‌آوری و تحلیل شواهد دیجیتال است که به گونه‌ای طراحی شده است که مطابق با اصول و استانداردهای قانونی در دادگاه ها قابل پذیرش است( یعنی قابل استفاده به عنوان مدرک در دادگاه می باشد.)

 

شما میتوانید لایسنس کرکی مربوط به جستجو و بررسی داده ها Intella Investigator را از مسترلایسنس تهیه کنید.

 
intella-investigat-demo

ویژگی‌های کلیدی Intella Investigator

Intella Investigator دارای یک رابط وب است که به دلیل امکان دسترسی از هر رایانه‌ای با مرورگر وب، استفاده از آن بسیار آسان است. این بدان معناست که کاربران نیازی به نصب نرم‌افزار یا اتصال سخت‌افزاری مانند دانگل ندارند تا از این رابط استفاده کنند. یکی از روش‌های دسترسی خارجی به سرور، استفاده از یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) است. Intella Investigator

از SSL (Secure Sockets Layer) پشتیبانی می‌کند، پروتکلی پرکاربرد برای ایجاد ارتباطات امن بین دستگاه‌های شبکه‌ای. این امر تضمین می‌کند که تمام داده‌های منتقل شده بین کاربران و سیستم Intella Investigator رمزگذاری شده‌اند، که باعث می‌شود امنیت بیشتری داشته باشند و در برابر رهگیری یا دستکاری مقاوم‌تر باشند.

علاوه بر این، Intella Investigator از LDAP (Lightweight Directory Access Protocol) پشتیبانی می‌کند، پروتکلی استاندارد برای دسترسی و مدیریت اطلاعات دایرکتوری. این به کاربران امکان می‌دهد تا Intella Investigator را به راحتی با سرویس‌های دایرکتوری موجود خود ادغام کنند و کاربران خود را به روشی متمرکز و کارآمد مدیریت کنند.

به طور کلی، Intella Investigator یک محصول قدرتمند و غنی از ویژگی‌ها است که مطمئنا مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. ترکیب SSL، SSO، LDAP و مدیریت دقیق کاربران، آن را به یک ابزار همه کاره و ضروری برای مدیریت منابع و خدمات آنلاین تبدیل می‌کند.

 

 

ویژگی‌های کلیدی Intella Connect

intella-invest

تحت وب

intella-invest1

بازبینی گروهی

intella-invest2

اشتراک‌گذاری پرونده مبتنی بر شبکه

icon_connect-collaborative_review

رشته‌بندی ایمیل

ایمیل‌های مرتبط با یک موضوع خاص به صورت یک رشته یا زنجیره به هم متصل می‌شوند. این کار باعث می‌شود که مکالمات ایمیل به صورت منظم و قابل دنبال کردن سازماندهی شوند.

icon_connect-redaction_features

تکنولوژی Cluster map

به مجموعه‌ای از روش‌ها و ابزارهایی اشاره دارد که برای تجزیه و تحلیل و نمایش داده‌های مکانی به صورت خوشه‌ها استفاده می‌شود. در این روش، داده‌های مکانی با ویژگی‌های مشابه در کنار هم گروه‌بندی شده و به صورت خوشه‌هایی روی یک نقشه نمایش داده می‌شوند. این کار به محققان و تحلیلگران کمک می‌کند تا الگوها و روندهای پنهان در داده‌های مکانی را شناسایی کرده و تصمیمات بهتری بگیرند

با انتشار Intella 2.6، Vound قابلیت‌های اشتراک‌گذاری پرونده Intella Connect را با عملکردهای فشرده W4 در Intella Investigator ترکیب کرد. Intella Investigator امکان انتقال از یک نمونه واحد TEAM Manager که هر بار برای اشتراک‌گذاری یک پرونده باید به صورت محلی راه‌اندازی و اجرا شود، به یک رابط جدید متمرکز مبتنی بر سرور برای مدیریت کاربر و پرونده را فراهم می‌کند.
Intella Investigator یک ابزار تحقیقاتی مبتنی بر وب ایده‌آل برای یک آژانس، شرکت حقوقی یا تیم تحقیقاتی است که نیاز دارد جستجو و تحلیل شواهد دیجیتال را برای یک حادثه یا جرم خاص هماهنگ کند. Intella Investigator دارای یک موتور جستجوی قدرتمند و ارائه‌های بصری منحصر به فرد است که Intella را محبوب کرده است. رابط کاربری آسان و نقشه خوشه‌ای به شما امکان می‌دهد داده‌های حیاتی را پیدا کنید، روابط مرتبط را تجسم کنید و به داده‌های مرتبط‌تر بپردازید.
با Intella Investigator، می‌توانید انواع فایل‌ها، منابع چندگانه ایمیل و متادیتا را پردازش و جستجو کنید. نتایج را در یک طرح بصری دلخواه مشاهده کرده و موارد مورد علاقه را در طیف وسیعی از فرمت‌های فایل صادر کنید. Intella Investigator امکان بررسی مشترک را به روشی امن فراهم می‌کند. چندین کاربر می‌توانند به یک پرونده اختصاص داده شوند که منجر به در دسترس بودن اطلاعات بیشتر می‌شود.

با بهره‌گیری از Intella Investigator

بررسی مشترک داده‌ها

Intella Investigator یک محصول چند کاربره، مشارکتی و مبتنی بر وب است. با استفاده از Intella Investigator، شما شواهد دیجیتالی را در یک پرونده پردازش خواهید کرد. به چندین نفر دسترسی به پرونده را اختصاص دهید تا به آن‌ها دسترسی به نمونه داده بدهید. تمام تعامل از طریق یک مرورگر انجام می‌شود. تنها چیزی که مورد نیاز است یک مرورگر به‌روز است. محققان با استفاده از مرورگر خود متصل می‌شوند و از اعتبارنامه‌های خود برای شروع تحقیق خود استفاده می‌کنند. محققان به تمام ویژگی‌های استاندارد Intella دسترسی دارند.

Investigator_Review
powerful-indexing-Investigator

Indexing قدرتمند

Intella Investigator به متخصصان امکان می‌دهد تا طیف وسیعی از انواع فایل‌ها، از جمله disk images ها، email ها،دسترسی به نمونه داده ها ،گزارش‌های استخراج تلفن همراه، محصولات جانبی رجیستری ویندوز و برخی پایگاه‌های داده اختصاصی را ایندکس کنند.

تکنولوژی Cluster Map

نمایش Cluster Map منحصر به فرد ما به محققان امکان می‌دهد تا روابط بین کلمات کلیدی و نتایج جستجو را مشاهده کنند. این به کاربر کمک می‌کند تا پیوندهای غیرمترقبه بین داده‌ها و افراد را شناسایی کند که می‌تواند برای تحقیق مرتبط باشد.

 
cluster-map-technology-Investigator
explore-tab-Investigator

تب اکسپلور

Explore tab یک ویژگی است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به جستجوی اصطلاحات یا کلمات کلیدی خاص، کشف و مرور کنند. همچنین می‌تواند به نمایش محتوای یا ویژگی‌های مرتبط کمک کند که کاربران ممکن است به فکر جستجوی آن‌ها نبوده‌اند و یک روش شهودی‌تر و تعاملی‌تر برای کاوش اطلاعات متعلق به پرونده ارائه دهد.

 

دسته بندی تصاویر بصورت گسترده‌تر و کلی‌تر و دقیق‌تر و تخصصی‌تر

Intella Investigator شامل یک ویژگی قدرتمند طبقه‌بندی تصویر و تشخیص شی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی محتویات تصاویر را شناسایی و برچسب‌گذاری کنند. با ویژگی طبقه‌بندی تصویر، کاربران می‌توانند به‌سرعت و به‌طور دقیق تصاویر را به‌عنوان اسناد، عکس‌ها یا اسکرین‌شات‌ها طبقه‌بندی کنند، که این کار سازمان‌دهی و مدیریت مجموعه‌های بزرگ تصاویر را آسان می‌کند.ویژگی تشخیص شی نیز به همان اندازه قدرتمند است و به کاربران اجازه می‌دهد تا اشیاء خاصی را در یک تصویر، مانند خودروها و افراد، شناسایی و مکان‌یابی کنند.هر دو ویژگی طبقه‌بندی تصویر و تشخیص شی استفاده آسان دارند، با یک رابط ساده و شهودی که به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌سرعت و به‌راحتی تصاویر را طبقه‌بندی و برچسب‌گذاری کنند. کاربران می‌توانند از طریق زبانه تصویر به این ویژگی‌ها دسترسی پیدا کنند، که طیف وسیعی از ابزارها و گزینه‌ها را برای طبقه‌بندی و برچسب‌گذاری تصاویر ارائه می‌دهد. چه با مجموعه‌های بزرگ تصاویر کار کنید یا نیاز به طبقه‌بندی و برچسب‌گذاری سریع تصاویر فردی داشته باشید، محصول جدید ما شما را پوشش می‌دهد.

 
image-categorization-Investigator
scripting-connect

اسکریپ نویسی و خودکارسازی کارها

Intella Investigator از اسکریپت‌های خزنده تعریف شده توسط کاربر پشتیبانی می‌کند. یک اسکریپت خزنده کدی (Python، Groovy یا Java) است که می‌تواند در طول indexing و پردازش شواهد اجرا شود. یک اسکریپت خزنده می‌تواند داده‌ها را جمع‌آوری، استخراج یا پردازش کند.همچنین می‌توان از آن برای غنی‌سازی یا کاهش مجموعه داده‌ها با افزودن یا حذف داده‌ها بر اساس معیارهای خاص استفاده کرد. برای مثال، یک کاربر ممکن است یک اسکریپت خزنده ایجاد کند تا داده‌های غیر مرتبط با نیازهای خود را حذف کند یا داده‌های اضافی را که می‌خواهد در مجموعه داده خود بگنجاند، اضافه کند. اسکریپت‌های خزنده Intella می‌توانند برای پاسخگویی به نیازها و الزامات خاص کاربران فردی سفارشی شوند.

 

"Email Threading" رشته‌بندی ایمیل

قابلیت‌های رشته‌بندی ایمیل Intella، بررسی کل رشته مکالمه را برای بازبینان آسان‌تر می‌کند.این تکنولوژی می‌تواند ایمیل‌های گم‌شده در زیرموضوعات را هم شناسایی کند،

مزایای رشته‌بندی ایمیل:
سازماندهی بهتر ایمیل‌ها: ایمیل‌های مرتبط به هم گروه‌بندی می‌شوند و پیدا کردن اطلاعات مورد نظر آسان‌تر می‌شود.
افزایش بهره‌وری: با کاهش زمان صرف شده برای جستجوی ایمیل‌ها، بهره‌وری افزایش می‌یابد.
کاهش خطا: با سازماندهی بهتر ایمیل‌ها، احتمال از دست دادن اطلاعات مهم کاهش می‌یابد.
به طور خلاصه، رشته‌بندی ایمیل یک ویژگی مفید است که به شما کمک می‌کند تا ایمیل‌های خود را بهتر مدیریت کنید و بهره‌وری خود را افزایش دهید.

 

 
connect-Email threading

تب Identities

هویت یک مجموعه ویژگی است که فرد با آن شناخته می‌شود. در Intella، یک هویت ممکن است ترکیبی از چیزهایی مانند آدرس ایمیل، نام کاربری چت و شماره تلفن باشد که می‌توانند برای شناسایی یک فرد خاص استفاده شوند. این هویت می‌تواند در طول تحقیق به عنوان یک جنبه استفاده شود. در تب Identities می‌توانید این هویت‌ها را تعریف کنید.

identities
advanced-search-Investigator

جستجوی پیشرفته

علاوه بر جستجوهای کلیدی پایه، Intella دارای چندین ویژگی جستجوی پیشرفته و تحلیلی است.تحلیل بینش Intella یعنی بررسی داده‌ها در سطح کلی و جامع را ارائه می‌دهد تا بتوانید درک بهتر از گستردگی و پیچیدگی پرونده داشته باشید .ویژگی‌های دیگر مانند جستجوهای تحلیلی محتوا، شناسایی نزدیک به تکراری و نمای هویت‌ها، همه در یافتن مهم‌ترین شواهد در پرونده کمک می‌کنند.

 

ابزار جانبی Intella Viewer

Intella Viewer یک محصول همراه اختیاری برای Intella 100، 250، PRO و Investigator است. Viewer برای بررسی پرونده طراحی شده است. این امکان را برای جستجو، فیلتر کردن، برچسب‌گذاری، صادرات و غیره فراهم می‌کند. این به محققان اجازه می‌دهد تا یک پرونده ایندکس شده را روی یک رایانه دیگر بررسی کنند.Intella Viewer فقط می‌توان با Intella 100، 250، PRO و Investigator خریداری کرد. موارد زیر محدودیت‌هایی بر اساس نسبت بین محصولات مختلف هستند که برای Intella Viewer اعمال می‌شوند:

  • 8 بیننده با Intella Investigator
  • 4 بیننده برای هر Intella PRO
  • 3 بیننده برای هر Intella 250
  • 2 بیننده برای هر Intella 100
 
intella-viewer (1)

Intella Investigator برای موارد زیر ایده‌آل هستند

Intella Investigator نرم‌افزارهایی هستند که به بازبین‌ها اجازه می‌دهند تا به‌طور جمعی ESI پردازش شده با Intella را با استفاده از رایج‌ترین مرورگرهای وب جستجو کنند.

departments

مشاورانی که به مشتریان اجازه دسترسی از راه دور برای بررسی پرونده را می‌دهند.

organisations

سازمان‌هایی با چندین مکان یا مکان‌های دور افتاده که یک پرونده را بررسی و بازبینی می‌کنند.

consultants

چندین بخش و تیم بررسی که نیاز دارند به‌طور مشترک یک پرونده را بررسی کنند.

راه درست برای مدیریت IT این است که دید کامل و 100٪ دقیق داشته باشید

برای تهیه این محصول با واحد فروش ارتباط بگیرید

مشتریان ما چه می گویند

مقالات مستر لایسنس

در لینکدین ما را دنبال کنید

small_c_popup.png

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

small_c_popup.png

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!