logo w4-intellaw4

Intella w4

Intella w4

W4 به محققان اجازه می‌دهد تا شواهد دیجیتال را به سرعت بررسی کنند، موارد مورد علاقه را سریعاً پیدا کنند و یافته‌های خود را به راحتی گزارش دهند.W4 همچنین به محققان امکان می‌دهد تا تصاویر AFF4 ایجاد کنند، ماشین‌های زنده را ایندکس کنند و داده‌ها را در حین ایندکس کردن جستجو کنند. این ابزار قدرتمند امکان تریاژ در محل قبل از بازگرداندن داده‌ها به آزمایشگاه برای پردازش دقیق‌تر را فراهم می‌کند.

شما میتوانید لایسنس کرکی مربوط به جستجو و بررسی داده ها Intella W4 را از مسترلایسنس تهیه کنید.

 
w4-main-ui

Intella w4

W4 طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها را در اختیار کارشناسان بررسی‌های قضایی قرار می‌دهد.W4 از طیف گسترده‌ای از فرمت‌های disk image و فرمت‌های استخراج داده از گوشی‌های همراه پشتیبانی می‌کند و به محققان اجازه می‌دهد تا پیش‌نمایش و جستجوی مصنوعات را در حین ایندکس کردن انجام دهند.اولین نتایج معمولاً چند دقیقه پس از شروع ایندکس کردن در دسترس هستند.استخراج خودکار اطلاعات مهم در رجیستری سیستم توسط W4 می‌تواند ساعت‌ها استخراج دستی اطلاعات مهم و تبدیل داده‌ها به یک فرمت قابل خواندن توسط انسان را برای بازرس صرفه‌جویی کند.

ویژگی‌های کلیدی Intella W4

icon_w4-search_preview

پروفایل‌های جستجوی منحصر به فرد W4

icon_w4-ram_capture

شروع خودکار گرفتن عکس از رم در سیستم‌های فعال

icon_w4-index_live_machine

Index کردن و/یا تصویربرداری از سیستم‌های زنده

جدول زمانی دقیق فعالیت کاربر با ویژگی رویدادهای منحصر به فرد W4

icon_w4-timeline_user_activity

جدول زمانی دقیق فعالیت کاربر با ویژگی رویدادهای منحصر به فرد W4

icon_w4-search_during_indexing

جستجو در یک پرونده در طول فرآیند index کردن

icon_w4-w4_to-intella

آماده‌سازی پرونده‌ها برای بررسی دقیق‌تر در نرم‌افزار intella

W4: کی؟ چه چیزی؟ چه زمانی؟ کجا؟

w4_review

W4 همچنین به محققان امکان می‌دهد تا تصاویر AFF4 ایجاد کنند، ماشین‌های زنده را ایندکس کنند و داده‌ها را در حین ایندکس کردن جستجو کنند. این ابزار قدرتمند امکان تریاژ در محل قبل از بازگرداندن داده‌ها به آزمایشگاه برای پردازش دقیق‌تر را فراهم می‌کند.

w4_speed

W4 به محققان اجازه می‌دهد تا شواهد دیجیتال را به سرعت بررسی کنند، موارد مورد علاقه را سریعاً پیدا کنند و یافته‌های خود را به راحتی گزارش دهند.

کاربردهای w4

دستور العمل ها

W4 از یک عملکرد جستجوی از پیش تعیین شده کاملاً قابل تنظیم استفاده می‌کند تا به محققان امکان دهد با کلیک یک دکمه اطلاعات مرتبط با پرونده خود را شناسایی کنند.W4 با دستور العمل‌های از پیش تعیین شده همراه است که برای پیدا کردن مصنوعات مربوط به جرایم رایج طراحی شده‌اند.محققان همچنین می‌توانند دستور العمل‌های سفارشی خود را ایجاد کنند. این دستور العمل‌ها می‌توانند در پرونده‌های آینده برای صرفه‌جویی در وقت محقق استفاده شوند.

w4-recipes
w4-triage

طبقه‌بندی

“W4 می‌تواند به عنوان یک برنامه قابل حمل مستقیماً از یک فلش USB اجرا شود، این امکان را برای تیم‌های تحقیقاتی فراهم می‌کند تا ماشین‌ها را در محل تریاژ کنند.W4 می‌تواند به عنوان یک برنامه قابل حمل مستقیماً از یک فلش USB اجرا شود، این امکان را برای تیم‌های تحقیقاتی فراهم می‌کند تا ماشین‌ها را در محل تریاژ کنند.نیازی به دانگل نیست؛ مجوز درون نرم‌افزار تعبیه شده است.با W4، متخصصان می‌توانند داده‌های زنده را از ماشین‌هایی که روشن هستند ضبط کنند تا از از دست رفتن داده‌ها جلوگیری کنند و آن داده‌ها را برای بررسی بیشتر در آینده حفظ کنند.

لینک ها

ویژگی Links به کاربر امکان می‌دهد تا با چند کلیک، ارتباطات مستقیم و غیرمستقیم بین مصنوعات مانند دستگاه‌های USB، دانلودهای اینترنتی، دسترسی به فایل‌ها، ایمیل‌ها و اسناد را پیدا کند.ویژگی Links به کاربر نمودارهایی را ارائه می‌دهد که ارتباطات و روابط بین مصنوعات مختلف را نشان می‌دهند. این نمودارها می‌توانند با ویژگی گزارش‌دهی انعطاف‌پذیر W4 برای تولید گزارش‌های قابل فهم برای مشتری یا دادگاه استفاده شوند.

links-with-details-w4
events-with-details-w4

نمایش رویدادها

نمای رویدادها به کاربران امکان می‌دهد تا رویدادهای فردی را به ترتیب زمانی تجسم و حاشیه‌نویسی کنند. برچسب‌های رنگی گردش کار را ساده می‌کنند و یافتن شواهد مرتبط و جمع‌آوری آن برای گزارش‌دهی را آسان می‌سازند.

قابلیت‌های گزارش‌دهی قدرتمند

گزارش‌دهی بر اساس موارد، دسته‌ها، برچسب‌ها و فیلدهای سفارشی

  • گزارش‌ها را بر اساس موارد، دسته‌ها، برچسب‌ها یا فیلدهای سفارشی خود تنظیم کنید.

سفارشی‌سازی جدول زمانی با برچسب‌های رنگی و نظرات

  • جدول زمانی را با رنگ‌های مختلف برای هر رویداد و افزودن نظرات شخصی‌سازی کنید.

گزارش تاریخچه وب و تصاویر از طریق انواع نمایش قابل تنظیم

  • گزارش تاریخچه وب و تصاویر را با تنظیمات نمایش مختلف ایجاد کنید.

پیوندهای به فایل‌های صادر شده در گزارش گنجانده می‌شوند

  • گزارش‌ها شامل پیوندهایی به فایل‌های صادر شده خواهند بود.

تعداد نامحدودی از نمودارهای پیوند می‌تواند در گزارش گنجانده شود

  • می‌توانید تعداد نامحدودی از نمودارهای ارتباط بین داده‌ها را در گزارش خود قرار دهید.

فایل‌های اصلی می‌توانند همراه با گزارش صادر شوند

  • می‌توانید فایل‌های اصلی را به همراه گزارش صادر کنید.

تنظیمات گزارش‌ها را می‌توان از طریق مکانیزم قالب‌بندی قابل تنظیم ما مجدداً استفاده کرد

  • می‌توانید تنظیمات گزارش‌های خود را ذخیره کنید و در آینده از آن‌ها استفاده مجدد کنید.
w4-reporting
w4-intella-integration

سازگاری با intella

پرونده‌های W4 می‌توانند مستقیماً وارد و با Intella ادغام شوند تا تحلیل و گزارش‌دهی گسترش یابد.

DEMO W4

با جدیدترین عضو مجموعه‌ای از نرم‌افزارها برای بررسی و تحلیل داده‌های دیجیتال Vound آشنا شوید. از نزدیک ببینید که چگونه W4 می‌تواند برای شما سودمند باشد.

مجازی سازی

نمایش رویدادها

مکان‌یابی

نمای یکپارچه و به ترتیب زمانی از فعالیت‌ها و رویدادهای دیگر

محل‌یابی آیتم‌هایی با اطلاعات مکانی بر روی نقشه جهانی قابل بزرگ‌نمایی.

events-with-details-w4
geolocation-details-w4

تایم لاین

روی یک بازه زمانی بزرگنمایی کنید و آیتم‌ها و رویدادهای درون آن بازه را مشاهده کنید.

timeline-with-details-w4
w4

طبقه‌بندی اولیه

با استفاده از برنامه قابل حمل ما، که می‌توان مستقیماً از یک فلش USB اجرا کرد، به سرعت دستگاه‌هایی با اطلاعات مرتبط با پرونده را در محل شناسایی کنید.

live_indexing-w4

ایندکس‌گذاری لحظه ای

از قابلیت ایندکس‌گذاری زنده لذت ببرید.زمان و هزینه صرف کنید، وقت و پول خود را حفظ کنید.با بررسی ماشین‌های خود در محل، در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. نیازی نیست منتظر بسته‌بندی و ارسال آن‌ها به آزمایشگاه برای بررسی باشید.

data_aquisition-w4

جمع‌آوری داده

با W4، می‌توانید Disk image، فایل‌ها و پوشه‌های تعریف شده توسط کاربر، اطلاعات رم و سایر انواع داده‌ها را از ماشین‌هایی که بررسی می‌کنید، استخراج کنید.

دستور العمل-recipes

recipes سفارشی ایجاد کنید که به شما اجازه می دهد با یک کلیک انواع خاصی از پرونده ها را بررسی کنید.

icon_w4-search_preview11

جستجو و پیش‌نمایش

System settings و browser history و فعالیت‌های انجام شده با دستگاه و email, attachments, iTunes backups, archivesheaders ،documents, embedded images, and metadata.

icon_w4-supported_sources

پشتیبانی منابع

پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از فرمت‌های تصویر forensic S01/E01/Ex01/L01/Lx01/AD1/ISO//DD پشتیبانی از Windows and MacOS file systems, GPT, MBR partitions, ISO ,... . پشتیبانی از Cellebrite, XRY and Oxygen Forensic Suite reports

icon_w4-customised_reporting

گزارش‌دهی کاملاً قابل تنظیم

ویزارد گزارش‌دهی مصنوعات مرتبط در پرونده آماده برای دادگاه یا مشتری شما

icon_w4-intella-_compatible

سازگار با Intella

اطلاعات موجود در فرم‌های W4 می‌تواند مستقیماً وارد نرم افزار Intella شده و برای تحلیل و گزارش‌دهی گسترده‌تر مورد استفاده قرار گیرد.

icon_w4-geolocation

موقعیت‌یابی جغرافیایی

امکان می‌دهد تا به سرعت آیتم‌هایی با داده‌های جغرافیایی را روی یک نقشه جهانی قابل بزرگ‌نمایی پیدا کنید. این شامل تصاویر، ایمیل‌ها، آیتم‌های تلفن همراه و آدرس‌های لینک های Google Map می‌شود

quick_start-graphic-w4

اگر می‌خواهید نحوه عملکرد W4 را بهتر درک کنید، راهنماهای شروع سریع زیر را دانلود کنید و ببینید چقدر سریع و آسان می‌تواند باشد.

quick_guide-interface_flip-w4

رابط کاربری W4

پس از ایجاد پرونده، افزودن شواهد به آن و نمایه سازی آن، پرونده آماده بررسی است و کل مجموعه داده قابل جستجو خواهد بود. در این راهنما، به رابط کاربری W4 و ویژگی‌های W4 خواهیم پرداخت.

quick_guide-start_flip-w4

ایجاد اولین پرونده خود

پس از نصب W4، برنامه را شروع کنید و W4 مدیر پرونده را باز خواهد کرد. این جایی است که می‌توانید کارهای مختلفی مانند باز کردن یک پرونده موجود، افزودن یک پرونده که قبلاً ایجاد شده است، و ایجاد یک پرونده جدید را انجام دهید.

quick_guide-interface_flip-w4

تشخیص سرقت IP از طریق دستگاه USB

یکی از انواع رایج تحقیقات، تعیین این است که آیا هر گونه مالکیت معنوی توسط کارمندانی که در حال ترک شرکت هستند، سرقت شده است یا خیر. در این راهنما، ما به نحوه استفاده از W4 برای جستجوی آثار مربوط به دسترسی به فایل و دستگاه‌های USB مورد استفاده در یک کامپیوتر خواهیم پرداخت.

quick_guide-interface_flip-w4

سوءاستفاده از وقت شرکت

هنگامی که در مورد سوءاستفاده از زمان شرکت صحبت می‌کنیم، ما به استفاده از کامپیوتر شرکت برای مصارف شخصی در ساعات کاری اشاره می‌کنیم. برخی از نمونه‌های این موارد عبارتند از استفاده کارمند از اینترنت شرکت برای مصارف شخصی خود یا استفاده کاربر از کامپیوتر شرکت برای کار بر روی یک کسب و کار دیگر که کاربر خارج از کار عادی خود دارد.

w4 برای موارد زیر ایده‌آل هستند

Intella Connect یا Connect Plus نرم‌افزارهایی هستند که به بازبین‌ها اجازه می‌دهند تا به‌طور جمعی ESI پردازش شده با Intella را با استفاده از رایج‌ترین مرورگرهای وب جستجو کنند.

departments

مشاورانی که به مشتریان اجازه دسترسی از راه دور برای بررسی پرونده را می‌دهند.

organisations

سازمان‌هایی با چندین مکان یا مکان‌های دور افتاده که یک پرونده را بررسی و بازبینی می‌کنند.

consultants

چندین بخش و تیم بررسی که نیاز دارند به‌طور مشترک یک پرونده را بررسی کنند.

دیگر محصولات نرم افزاری Vound

Vound شما را از مرحله اولیه تا دادگاه پوشش می‌دهد. تمام محصولات Intella می‌توانند ESI را پردازش کنند، متادیتا و محتوا را جستجو کنند، بر اساس طیف وسیعی از معیارها فیلتر کنند و اکثر فرمت‌های استاندارد فایل بارگذاری را تولید کنند.Vound شما را از مرحله اولیه تا دادگاه پوشش می‌دهد. تمام محصولات Intella می‌توانند ESI را پردازش کنند، متادیتا و محتوا را جستجو کنند، بر اساس طیف وسیعی از معیارها فیلتر کنند و اکثر فرمت‌های استاندارد فایل بارگذاری را تولید کنند.

راه درست برای مدیریت IT این است که دید کامل و 100٪ دقیق داشته باشید

برای تهیه این محصول با واحد فروش ارتباط بگیرید

مشتریان ما چه می گویند

مقالات مستر لایسنس

در لینکدین ما را دنبال کنید

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!