gitlab-logo

GitLab for Enterprises

جامع‌ترین پلتفرم DevSecOps، از برنامه‌ریزی تا تولید

همکاری در سراسر سازمان خود، عرضه سریع‌تر کد امن و پیشبرد نتایج تجاری.ایجاد ارتباط و همکاری موثر بین تیم‌های مختلف در یک سازمان ،از جمله تیم‌های توسعه، امنیت، عملیات و مدیریت، تولید و انتشار کد نرم‌افزاری با کیفیت بالا و بدون آسیب‌پذیری‌های امنیتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن ، دستیابی به اهداف تجاری و افزایش سودآوری سازمان

شما میتوانید لایسنس کرکی مربوط به جستجو و بررسی داده ها GitLab را از مسترلایسنس تهیه کنید.

 

فهرست مطالب

مرور کلی

شرکت های محصولات نرم‌افزاری برای کمک به تیم‌های خود در توسعه و انتشار سریع‌تر نرم‌افزار به روش نرم افزاری DevSecOps اعتماد می‌کنند.DevSecOps به شرکت‌ها کمک می‌کند تا نرم‌افزارهای با کیفیت‌تر، ایمن‌تر و سریع‌تر تولید کنند. روش‌هایی که برای موفقیت در پروژه‌های کوچک و مستقل استفاده شده‌اند، ممکن است برای کل سازمان مناسب نباشند.برخلاف زنجیره‌هایی از ابزار شکننده ساخته شده بر پایه راه‌حل‌های نقطه‌ای ،

GitLab به تیم‌های توسعه نرم‌افزار کمک می‌کند تا:

  • سریع‌تر به تغییرات پاسخ دهند: با استفاده از GitLab، تیم‌ها می‌توانند به سرعت تغییرات را در کد اعمال کرده و نتایج آن را مشاهده کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به طور مداوم نرم‌افزار را بهبود بخشند و به نیازهای مشتریان بهتر پاسخ دهند.
  • به صورت موثرتر با هم همکاری کنند: GitLab امکان همکاری آسان بین اعضای تیم را فراهم می‌کند. آن‌ها می‌توانند به صورت همزمان روی یک پروژه کار کنند، تغییرات یکدیگر را مشاهده کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.
  • فرآیند توسعه نرم‌افزار را ساده‌تر کنند: GitLab با ارائه ابزارهای مختلف برای مدیریت کد، پیگیری تغییرات، و انجام تست‌ها، فرآیند توسعه نرم‌افزار را ساده‌تر و کارآمدتر می‌کند.

ساده‌سازی فرآیندهای توسعه، کاهش وابستگی‌ها، بهبود امنیت و کاهش احتمال شکست پروژه

ارائه همه آنچه شما برای ارائه کیفیت بالاتر نیاز دارید

توسعه و ارائه نرم‌افزارهایی است که از امنیت بالاتری برخوردار بوده و عملکرد سریع‌تری دارند

DevSecOps در مقیاس سازمان ها و پروژه های بزرگ

 کاهش نیاز به انجام کارهای دستی و تکراری است که معمولاً با کلیک کردن روی دکمه‌ها یا آیکون‌ها انجام می‌شود. این کار باعث افزایش سرعت و دقت فرایندها و کاهش خطای انسانی می‌شود. در زمینه cloud native، این می‌تواند شامل اتوماسیون تاسیسات، پیکربندی و مدیریت منابع ابری باشد.همچنین، باید مکانیزم‌های کنترل و نظارت قوی را برای اطمینان از امنیت و پایداری سیستم‌های ابری ایجاد نمود. این امر به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا به سرعت و به صورت ایمن به ابر مهاجرت کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

آزمایش بیشتر، تشخیص زودتر خطاها، ریسک کمتر

کاهش احتمال وقوع اتفاقات نامطلوب و کاهش هزینه‌های مرتبط با آن‌ها

کاهش وظایف تکراری، تمرکز بر وظایف ارزش‌آفرین

به جای انجام کارهای تکراری و وقت‌گیر، باید بر روی فعالیت‌هایی تمرکز کنیم که مستقیماً به ایجاد ارزش و پیشرفت پروژه یا کسب‌وکار کمک می‌کنند

مدیریت تمام فرآیندهای DevSecOps خود در یک مکان، به شما اجازه می‌دهد تا موفقیت خود را بدون افزایش پیچیدگی افزایش دهید.

کاهش پیچیدگی‌ها و ایجاد روشی ساده‌تر برای پیاده‌سازی و مدیریت رویکرد DevSecOps است. DevSecOps که توسعه نرم‌افزار، امنیت و عملیات را در یک چرخه یکپارچه ترکیب می‌کند. به سازمان‌ها کمک می‌کند تا نرم‌افزارهای امن‌تر را سریع‌تر و با کیفیت بالاتر تولید کنند.

 

enterprise-devops-at-scale

کاهش ریسک

یک پلتفرم واحد برای توسعه، امنیت و عملیات

جامع و کامل

یک پلتفرم واحد برای توسعه، امنیت و عملیات

فعالیت‌های DevSecOps خود را در یک سیستم واحد تجسم و بهینه‌سازی کنید

DevSecOps به زبان ساده

از یک مجموعه ابزار مشترک در بین تیم‌ها و مراحل مختلف چرخه عمر استفاده کنید، بدون وابستگی به افزونه‌ها یا APIهای شخص ثالث که ممکن است جریان کار شما را مختل کنند.

مزایای استفاده از یک مجموعه ابزار مشترک:

  • کاهش پیچیدگی: استفاده از ابزارهای کمتر و یکپارچه‌تر می‌تواند پیچیدگی فرآیند توسعه را کاهش دهد.
  • افزایش بهره‌وری: با استفاده از ابزارهای آشنا و هماهنگ، تیم‌ها می‌توانند سریع‌تر و کارآمدتر کار کنند.
  • کاهش ریسک: وابستگی به ابزارهای خارجی می‌تواند ریسک اختلال در فرآیند توسعه را افزایش دهد. با استفاده از یک مجموعه ابزار مشترک، این ریسک کاهش می‌یابد.
  • بهبود همکاری: استفاده از ابزارهای مشترک می‌تواند به بهبود همکاری بین تیم‌ها کمک کند.

امن

در هر کامیت، به دنبال آسیب‌پذیری‌ها و نقض‌های انطباق بگردید

باید به صورت خودکار و پیوسته، هر بار که تغییری در کد منبع ایجاد می‌شود (یعنی در هر کامیت)، کد را از نظر وجود آسیب‌پذیری‌ها و نقض‌های انطباق بررسی کرد. این کار به منظور شناسایی و رفع سریع مشکلات امنیتی و اطمینان از رعایت قوانین و استانداردهای مربوطه انجام می‌شود.

شفاف و مطابق با قوانین یا شفاف و سازگار

به طور خودکار تمام اقدامات را از برنامه‌ریزی تا تغییرات کد و تأییدها ضبط و مرتبط کنید تا در صورت نیاز به حسابرسی یا بازبینی، ردیابی آسان باشد.با استفاده از ابزارهای مناسب، می‌توان تمام فعالیت‌های مربوط به یک پروژه را به صورت خودکار ثبت کرد و سپس این فعالیت‌ها را با یکدیگر مرتبط کرد تا در صورت نیاز به حسابرسی یا بازبینی، بتوان به راحتی مراحل مختلف پروژه را ردیابی کرد.

قابلیت تغییر و انعطاف‌پذیری یک سیستم یا فرآیند برای پاسخگویی به نیازهای متغیر

معماری‌های مرجع می‌توانند به شما نشان دهند که چگونه یک سیستم یا نرم‌افزار را طراحی و پیاده‌سازی کنید تا بتواند به تعداد زیادی کاربر (بیش از 50,000) خدمات ارائه دهد و در عین حال، مقیاس‌پذیر و در دسترس باشد.

مقیاس‌پذیر

GitLab را روی یک خوشه Kubernetes مستقر کنید و به صورت افقی مقیاس‌پذیر کنید. در هنگام ارتقا، هیچ وقفه‌ای در سرویس‌دهی وجود نخواهد داشت. از گردش کار GitOps یا گردش کار CI/CD استفاده کنید

همچنین،می‌توان از روش‌های GitOps یا CI/CD برای مدیریت و استقرار GitLab استفاده کرد تا در هنگام ارتقا، هیچ وقفه‌ای در سرویس‌دهی وجود نداشته باشد.

قابلیت‌ها

پلتفرم کامل DevSecOps برای بخش عمومی

شروع با یک پلتفرم DevSecOps که شامل مدیریت کد منبع امن و پایدار (SCM) است. با ارائه ادغام مداوم (CI)، تحویل مداوم (CD) و امنیت و انطباق نرم‌افزاری مداوم، GitLab نیازهای منحصر به فرد شما را مانند موارد زیر برطرف می‌کند:

GitLab یک پلتفرم جامع است که می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا با استفاده از روش‌های DevSecOps، نیازهای خاص خود را در زمینه توسعه و مدیریت نرم‌افزار برطرف کنند. GitLab شامل ابزارهای مدیریت کد منبع، ادغام مداوم، تحویل مداوم و امنیت و انطباق نرم‌افزاری است که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا نرم‌افزارهای امن و قابل اعتماد را به سرعت و به طور مداوم توسعه دهند و مستقر کنند.

gitlab-enter4

تحویل چابک

برنامه‌ریزی، آغاز، اولویت‌بندی و مدیریت ابتکارات نوآوری، با دید کامل و اتصال به کارهای انجام شده.

برای موفقیت در ابتکارات نوآوری، لازم است مراحل زیر را دنبال کرد:

  1. برنامه‌ریزی: تعیین اهداف، شناسایی فرصت‌ها و ایجاد یک برنامه عملی برای اجرای ابتکارات نوآوری.
  2. آغاز: شروع اجرای ابتکارات نوآوری با تخصیص منابع لازم و تشکیل تیم‌های مناسب.
  3. اولویت‌بندی: تعیین اهمیت و اولویت ابتکارات نوآوری بر اساس مزایای بالقوه و منابع مورد نیاز.
  4. مدیریت: نظارت بر پیشرفت ابتکارات نوآوری، رفع موانع و اطمینان از دستیابی به اهداف تعیین شده.

علاوه بر این، داشتن یک دید کامل از فعالیت‌های مرتبط با ابتکارات نوآوری و ایجاد ارتباط بین آنها، به موفقیت این ابتکارات کمک می‌کند.

تحویل خودکار نرم‌افزار

فهرست مواد نرم‌افزاری پروژه خود را با جزئیات کلیدی در مورد وابستگی‌های استفاده شده، از جمله آسیب‌پذیری‌های شناخته شده آن‌ها، بررسی کنید

لازم است به طور منظم فهرست مواد نرم‌افزاری پروژه را بررسی کرده و اطلاعات دقیقی در مورد وابستگی‌های استفاده شده و آسیب‌پذیری‌های شناخته شده آن‌ها جمع‌آوری کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا از امنیت و پایداری نرم‌افزار خود اطمینان حاصل کنید.

امنیت و انطباق مداوم

امنیت را به مراحل اولیه توسعه منتقل کنید و انطباق را در طول فرآیند توسعه خودکار کنید تا ریسک و تاخیرها را کاهش دهید.

با انجام اقدامات امنیتی در مراحل اولیه توسعه و خودکارسازی فرایندهای انطباق، می‌توانید ریسک‌های امنیتی و تأخیر در پروژه را کاهش دهید. این رویکرد به شما کمک می‌کند تا نرم‌افزارهایی با کیفیت بالاتر و امنیت بیشتری تولید کنید.

 

مدیریت جریان ارزش

بینش عملی به هر ذینفع در سازمان ارائه دهید، با دید کامل به هر مرحله از ایده پردازی و توسعه.

یک سیستم یا ابزار باید به گونه‌ای طراحی شود که به همه افراد در سازمان، از مدیران تا کارمندان، اطلاعات کاملی در مورد روند ایده پردازی و توسعه پروژه‌ها ارائه دهد. این اطلاعات باید به گونه‌ای باشد که افراد بتوانند تصمیمات آگاهانه و مؤثری بگیرند.

 

قابلیت اطمینان

تیم‌های پراکنده جغرافیایی از Geo استفاده می‌کنند تا تجربه سریع و کارآمدی را در سراسر جهان با استفاده از یک پشتیبان گرم به عنوان بخشی از یک استراتژی بازیابی پس از فاجعه ارائه دهند. تیم‌های پراکنده جغرافیایی می‌توانند از فناوری‌های جغرافیایی مانند تکرار داده‌ها در چندین مکان (Geo-redundancy) و استفاده از پشتیبان‌های گرم ( سیستم پشتیبان که همیشه آماده است و در صورت خرابی سیستم اصلی، می‌تواند به سرعت جایگزین آن شود )برای ارائه یک تجربه سریع و کارآمد به کاربران در سراسر جهان استفاده کنند. این استراتژی همچنین به عنوان بخشی از برنامه بازیابی پس از فاجعه برای اطمینان از ادامه فعالیت‌ها در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه استفاده می‌شود.

 

در دسترس بودن بالا - در مقیاس بزرگ

معماری مرجع برای در دسترس بودن بالا در بیش از 50,000 کاربر

معماری مرجع (Reference Architecture) یک طرح کلی و راهنما برای طراحی سیستم‌های پیچیده است که بهترین شیوه‌ها و الگوهای طراحی را برای حل مشکلات خاص ارائه می‌دهد. در زمینه سیستم‌هایی که باید به بیش از 50,000 کاربر به طور همزمان سرویس دهند و در دسترس بودن بالایی داشته باشند، معماری مرجع نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

راه درست برای مدیریت IT این است که دید کامل و 100٪ دقیق داشته باشید

برای تهیه این محصول با واحد فروش ارتباط بگیرید

مشتریان ما چه می گویند

مقالات مستر لایسنس

در لینکدین ما را دنبال کنید

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!