کد پاک و تمیز چیست؟

کد پاک کدی است که به صورت سازگار و پاسخگو بهینه ایجاد شده است. وقتی کد این ویژگی‌ها را در بر می‌گیرد، کد را برای هدف مناسب می‌سازد، یعنی عملکرد روان در زمان اجرا، آسان برای درک و تغییر، و به طور کلی متعلق به تیم است.

چرا کد پاک؟

هسته نرم افزار کد آن است. کد نه تنها رفتار را هدایت می کند، بلکه عملکرد را نیز تعیین می کند. تمیز نگه داشتن کد تضمین می کند که بیشترین ارزش را از نرم افزار خود دریافت می کنید و ابزار کد پاک مناسب می تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند.

 

 

آنچه می توانید با کد تمیز به دست آورید:

 

بر سرعت توسعه و نوآوری تمرکز کنید

با حرکت رو به جلو به جای بدهی فنی کار کنید، همه اینها در حالی که استعدادهای توسعه برتر خود را حفظ می کنید.

بیت‌های کد و بررسی‌های کیفیت به عنوان چکیده‌ای از یک محیط توسعه‌دهندگان نشان داده می‌شوند.

 

 

 

 

کار مجدد و نگهداری را به حداقل برسانید

استانداردهای Clean Code واضح و منسجم را می توان به طور یکپارچه در گردش کار توسعه شما ادغام کرد تا به راحتی توسط همه به کار گرفته شود.

 

خطرات را کاهش دهید و از یک پایگاه کد امن تر پشتیبانی کنید

نقاط حساس و آسیب پذیری را قبل از تبدیل شدن به یک مشکل به طور فعال برطرف کنید. این منجر به نقض امنیتی کمتر و خرابی کمتر می شود.

 

کد پاک نرم افزار شما را به یک دارایی بلند مدت تبدیل می کند

 

 

چگونه به یک حالت کد تمیز برسیم

Clean as You Code™ با Sonar™ برای دستیابی به وضعیت Clean Code ضروری است. این رویکرد ساده و در عین حال قدرتمند، کیفیت پایگاه کد شما را تنها با تمرکز بر روی کدهایی که اضافه یا تغییر کرده اند، بهینه می کند. این به تدریج کیفیت کلی کل پایگاه کد را با حداقل هزینه و تلاش بهبود می بخشد. بدون تاخیر در اجرای پروژه یا پروژه – همین امروز شروع کنید!

 

 

سونار به ما کمک کرده است تا کیفیت پایگاه کد خود را معیار و استاندارد کنیم – و LTS ارائه کد پاک را برای ما بسیار آسان‌تر می‌کند. ادغام با Azure DevOps از منظر پروژه به پروژه و همچنین مدیریت چرخه عمر توکن باعث می‌شود در توسط مدیران ما بسیار قدردانی می شوند و به ساده سازی روند کاری ما کمک می کند.

 

کیفیت نرم افزار کد تمیز

 

 

کیفیت

 

Clean Code از بالاترین کیفیت برخوردار است. با تجزیه و تحلیل تدریجی و راهنمایی های زمینه ای، دقیقاً می دانید چه چیزی اشتباه است و چگونه آن را برطرف کنید.

 

 

امنیت

 

Clean Code از طریق تشخیص زودهنگام و بازخورد آسیب‌پذیری‌های امنیتی و نقاط مهم در طول بررسی کد امن است.

 

 

قابلیت نگهداری

 

Clean Code تعمیر و نگهداری را آسان می کند. یک پایگاه کد که قابل نگهداری است، یک گردش کار توسعه بهینه را برای نرم افزارهای مقیاس پذیرتر امکان پذیر می کند.

 

 

قابلیت اطمینان

 

Clean Code قابلیت اطمینان را ایجاد و حفظ می کند. وقتی نرم افزار شما قابل اعتماد باشد، در هر مکان و هر زمان، باعث ایجاد اعتماد در بین تیم ها و مشتریان شما می شود.

 

 

در صورتی که این مقاله کد پاک و تمیز چیست؟ برای شما مفید و آموزنده بود، پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از سایر مقالات مستر لایسنس به صفحه وبلاگ مستر لایسنس مراجعه نمایید.

small_c_popup.png

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

small_c_popup.png

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!