معرفی Backup Exec 22: بهبود مستمر و حفاظت جامع اطلاعات

 

آیا شما یک کسب و کار کوچک تا متوسط ​​هستید؟ آیا می خواهید از داده های خود در برابر حملات سایبری محافظت کنید؟ آیا می خواهید بدون نگرانی در مورد از دست دادن داده های حیاتی کسب و کار خود کار کنید؟ پس شما در جایگاه درست قرار دارید.

Veritas آخرین نسخه Backup Exec (BE)، 22 خود را ارایه کرده است. BE 22 راه حل ساده، امن و یکپارچه حفاظت از داده‌های پیشرو در بازار است که برای اطمینان از اینکه داده‌های حیاتی تجاری هرگز در خطر گم شدن، دزدیده شدن یا خراب شدن قرار نگیرند، ساخته شده است.

 

هر کسب و کاری می خواهد از داده های حیاتی خود محافظت کند. با این حال، تأثیر مالی حملات باج‌افزار، داده‌های از دست رفته و تهدید دارایی‌های مبتنی بر ابر می‌تواند بسیار زیاد باشد. Veritas BE 22 را برای پر کردن این شکاف ها ایجاد کرد.

 

پیشرفت مداوم در گروی استفاده از Backup Exec میباشد.

 

Veritas به عنوان یک پیشرو در صنعت، راه حل های حفاظت از داده های خود را اغلب به روز می کند. برای Backup Exec، به روز رسانی ها بارها در طول سال انجام می شود. آخرین به روز رسانی ها به حل مشکلات جدید برای ارائه امنیت بیشتر کمک می کند. آخرین آپدیت ما نسخه 22 Backup Exec است.

 

Backup Exec راه حل پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات برای مشاغل کوچک تا متوسط ​​است. Backup Exec که بیش از 45000 کسب و کار در سراسر جهان به آن اعتماد دارند، راه حلی ساده و در عین حال قدرتمند برای محافظت از داده های حیاتی کسب و کار شما است.

 

راه حل ساده، امن و یکپارچه حفاظت از داده ها، Backup Exec 22 مزایای زیر را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد:

 

  1. محافظت از داده های داخلی برای Microsoft 365 One Drive و تبادل داده ها.
  2. قابلیت‌های ابری بیشتر که محافظت یکپارچه از یک کنسول را فراهم می‌کند.
  3. سادگی عملیاتی بیشتر به شما امکان می دهد کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهید.
  4. به‌روزرسانی‌های ساده لایسنس اشتراک برای کمک به درک و مقیاس‌بندی راه‌حل در هر زمان که لازم بود، باشید.

 

صدور لایسنس ساده = حفاظت جامع

بازخورد اولیه شرکا و مشتریان ما ساده کردن رویکرد صدور لایسنس فعلی بود. Veritas سه نسخه لایسنس برای نیازهای تجاری مختلف ارائه کرد. که میتوان به طلایی، نقره و برنز اشاره کرد. کسب‌وکارها نسخه‌ای را که در آن زمان بیشترین نیاز را داشتند، انتخاب می‌کردند. علاوه بر این، آنها می توانند نسخه لایسنس خود را با تکامل چشم اندازهای داده خود تغییر دهند.

 

با این حال، درک و انتقال از یک نسخه به نسخه دیگر بسیار پیچیده بود زیرا چشم اندازهای داده ها و نیازهای حفاظتی تکامل یافتند. در نتیجه، ما تصمیم گرفتیم لایسنس را با معرفی یک پیشنهاد اشتراک که شامل همه ویژگی‌ها و عملکردهایی است که قبلاً به نسخه‌های برنزی، نقره‌ای و طلایی تقسیم می‌شد – از جمله پشتیبانی جدید برای حفاظت از داده‌های Microsoft 365 – که به آن BE اشاره می‌کنیم، ساده‌سازی کنیم. صدور لایسنس اشتراک ساده دسترسی به تمام ویژگی‌های محصول در یک پیشنهاد اشتراک ساده، مقیاس‌بندی راه‌حل را آسان‌تر می‌کند.

 

ما یک ماشین حساب لایسنس ساده BE را توسعه دادیم تا نشان دهیم تعیین نیازهای مجوز شما با این رویکرد صدور مجوز چقدر ساده است.

 

ارائه حفاظت برای داده های مایکروسافت 365

Backup Exec 22 اکنون کاربران خود را قادر می سازد تا از داده های Microsoft 365، OneDrive و Exchange Online خود محافظت کنند.

 

هر کسب و کاری مایکروسافت 365 را دوست دارد زیرا کارایی را در کل تجارت شما افزایش می دهد. این به سازمان شما اجازه می دهد تا ایجاد، همکاری و ارتباط یکپارچه داشته باشد. مزایای مختلف استفاده از Microsoft 365 عبارتند از:

 

  1. دیگر نیازی به وصله دستی نیست
  2. دیگر نیازی به ارتقاء سیستم های حیاتی مورد استفاده در عملیات روزانه نیست
  3. کنترل و پیش بینی بهتر هزینه های IT
  4. ابر ایمن

 

مطمئناً سرویس های ابری از بسیاری از گزینه های دیگر امن تر هستند. ارتقاء خودکار و ویژگی وصله آن نفوذ ناخواسته و فعالیت های مخرب را محدود می کند. علاوه بر این، داده‌ها در مکان‌های پراکنده ذخیره می‌شوند و آن را کمتر در معرض بلایای طبیعی محلی قرار می‌دهند.

با این حال، فروشندگان سرویس ابری پشتیبان‌گیری از داده‌های شما را که بتوانید کنترل کنید، ارائه نمی‌کنند. مایکروسافت همچنین برای محدود کردن زمان خرابی و از دست دادن اطلاعات، هر کاری که می‌تواند انجام می‌دهد. اما در پایان روز، این مسئولیت شماست که از داده های خود محافظت کنید.

 

تنها راه محافظت از داده های خود کنترل آن است. یک کپی جداگانه از داده های خود ایجاد کنید و آن را در مکانی جداگانه ذخیره کنید که فقط برای شما قابل دسترسی است. اطمینان کامل از محافظت از داده های شما در برابر از بین رفتن یا اختلال تنها با مسئولیت پذیری در قبال آن حاصل می شود.

 

بسیاری از فروشندگان پشتیبان، محصولات جانبی جداگانه ای را برای فعال کردن محافظت از مایکروسافت 365 ارائه می دهند، اما با هزینه اضافی همراه است. و چه کسی فقط برای محافظت از یک جزء جدیدتر از زیرساخت کلی فناوری اطلاعات خود هزینه اضافی می خواهد؟

 

Veritas’ Backup Exec راه حل شماست. این یک نسخه پشتیبان از داده های مایکروسافت 365 شما را در یک راه حل ایجاد می کند. این سرویس به طور کامل در راه حل جامع پشتیبان گیری از قبل بدون هیچ هزینه اضافی ادغام شده است.

 

Backup Exec مورد اعتماد 45000 کسب و کار در سراسر جهان است. وقت آن رسیده است که از قابلیت های جامع و در عین حال ساده حفاظت از داده های Veritas’ Backup Exec لذت ببرید.

 

 

چالش های بسیاری که مشتریان BE ما امروز با آن روبرو هستند

Backup Exec 22 یک راه حل قدرتمند است که از داده های شما در هر کجا که وجود دارد – فیزیکی، مجازی و ابری محافظت می کند. از آنجایی که Veritas بر ارائه رضایت کامل مشتری تمرکز دارد، هدف محصول آن حل مشکلات متعددی مانند:

 

  • حفاظت جامع: یکی از مسائل رایج در بازار هدف ما این است که در تلاش برای یافتن راه حلی برای حفاظت از داده ها برای محافظت از کل چشم انداز داده خود با حجم کاری متنوع و نیازهای حفاظت از داده است. اما Backup Exec با ارائه حفاظت جامع از کسب و کار شما این چالش را حل می کند.

 

  • محافظت در برابر باج افزار: باج افزارها و حملات سایبری در حال افزایش هستند. مشتریان به راه حلی برای محافظت از داده های خود در برابر چنین حملاتی نیاز دارند. ما حفاظت را عمدتاً از طریق سخت‌سازی سیستم (تأیید هویت دو مرحله‌ای) و قفل کردن (رمزگذاری) داده‌های پشتیبان ارائه می‌کنیم. علاوه بر این، اگر محیط شما مورد حمله، تصرف یا خراب شدن قرار گیرد، داده ها را بازیابی می کنیم.

 

  • فروشنده قابل اعتماد: Veritas معتبرترین فروشنده در صنعت است. ما قبلاً اعتماد 45000 کسب و کار را در سراسر جهان جلب کرده ایم. ما با نوآوری در محصولات خود و ارائه خدمات عالی به مشتریان، آزمون زمان را پس داده ایم.

 

  • راه حل ساده شده: Backup Exec یک راه حل واحد ارائه می دهد که قادر است از همه چیز در محیط مشتری بدون افزودن محصولات، هزینه های جداگانه و رابط های کاربری مدیریت محافظت کند.

 

  • حفاظت از داده‌های ابری: داده‌های ذخیره‌شده در فضای ابری از آن چیزی که ما فکر می‌کنیم، امنیت کمتری دارند. مستعد دزدی، ضرر و از بین رفتن است. مشتریان به راهی برای محافظت از داده های ذخیره شده خود در فضای ابری نیاز دارند. Veritas این حق را در اختیار شما قرار می دهد.

 

BE22: مجهز به بهترین ویژگی ها

Veritas BE22 را برای محافظت همه جانبه از داده ها برای مشاغل شما ایجاد کرد. در کنار ویژگی‌های نسخه‌های اخیر Backup Exec، اینها نکات برجسته پیشرفت‌های اخیر هستند.

 

  • صدور لایسنس ساده شده: دریافت لایسنس اشتراک ساده و قابل درک شده است، گسترش آن ساده است و همه عملکردهای محصول را شامل می شود. صدور لایسنس از طریق یک مدل اشتراک مبتنی بر نمونه اندازه گیری می شود که تمام ویژگی ها و عملکردهای Backup Exec را بدون محدودیت ارائه می دهد.

 

  • محافظت از مایکروسافت 365: رقبای ما برای محافظت از مایکروسافت 365 هزینه اضافی دریافت می کنند و عموماً برای این ویژگی به یک محصول اضافی جداگانه نیاز دارند. اما Veritas محافظت از Microsoft 365 One Drive و تبادل داده های آنلاین را بدون هیچ گونه هزینه اضافی ارائه می دهد.

 

  • پشتیبانی از WORM Immutable Storage: کاربران Backup Exec می‌توانند مجموعه‌های پشتیبان فعال WORM  را برای فناوری‌های زیر ایجاد کنند – DataDomain Open Storage Technology (OST) Object Lock و Amazon Web Services (AWS) S3 Object Lock.

 

  • Cloud Deduplication: ترافیک شبکه خود را به حداقل برسانید و در فضای ذخیره سازی مورد نیاز برای پشتیبان گیری خود صرفه جویی کنید، چه با استفاده از فضای ذخیره سازی اولیه یا ذخیره سازی ابری. علاوه بر این، کاربران در هنگام پشتیبان‌گیری در پوشه ذخیره‌سازی deduplication، بهبودهایی را در زمان نصب رسانه دریافت می‌کنند.

 

VMware Asynchronous Read Performance Improvements: Backup Exec Agent برای کاربران VMware اکنون از بهبود عملکرد کار پشتیبان گیری قابل توجهی برای ماشین های مجازی بهره خواهد برد.

 

درباره Veritas

Veritas Technologies پیشرو در مدیریت داده های چند ابری است. بیش از 80000 مشتری – از جمله 87٪ از Fortune Global 500 – برای کمک به اطمینان از حفاظت، بازیابی و مطابقت داده‌هایشان به ما متکی هستند. ما به قابلیت اطمینان در مقیاس شهرت داریم، که انعطاف‌پذیری مورد نیاز مشتریانمان را در برابر اختلالات تهدید شده توسط حملات سایبری، مانند باج‌افزار، ارائه می‌دهد. هیچ فروشنده دیگری با پشتیبانی از بیش از 800 منبع داده، بیش از 100 سیستم عامل، بیش از 1400 هدف ذخیره سازی و بیش از 60 ابر، قادر به مطابقت با توانایی ما در اجرا نیست.

 

Veritas Technologies یک رهبر جهانی در حفاظت از داده ها و در دسترس بودن است. بیش از 80000 مشتری – از جمله 87 درصد از Fortune Global 500 – برای انتزاع پیچیدگی فناوری اطلاعات و ساده سازی مدیریت داده ها به ما متکی هستند. در نتیجه، سازمان ما به طور منحصربه‌فردی مجهز است تا به سازمان‌هایی در هر اندازه کمک کند تا بر پیچیدگی مدیریت و حفاظت از داده‌های حیاتی کسب‌وکار خود غلبه کنند.

 

Veritas’ Backup Exec نسخه 22 را برای Total Protection انتخاب کنید

آخرین نسخه Backup Exec، 22 تجربه مدیریت و حفاظت از داده های شما را ساده می کند.

 

همانطور که در بالا توضیح داده شد، مزایای زیادی ارائه می دهد. به علاوه، اکنون دو ویژگی جدید ارائه می دهیم

 

  • اشتراک صدور لایسنس ساده

 

  • حفاظت از مایکروسافت 365

 

بدون هیچ محصول یا هزینه اضافی ویژگی های بسیار محبوب ارتقاهای اخیر نیز برای محافظت همه جانبه از محیط کسب و کار شما گنجانده شده است.

 

 همین امروز میتوانید این محصول را از مسترلایسنس تهیه کنید.

 

در صورتی که این مقاله معرفی Backup Exec 22: بهبود مستمر و حفاظت جامع اطلاعات برای شما مفید و آموزنده بود، پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از سایر مقالات مستر لایسنس به صفحه وبلاگ مستر لایسنس مراجعه نمایید.

small_c_popup.png

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

small_c_popup.png

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!