Infoblox-IPAM-device24

Device42 – جایگزینی قدرتمند برای Infoblox IPAM

Device42 جایگزینی قدرتمند برای Infoblox IPAM

Device42 یک جایگزین قدرتمند IPAM Infoblox است. در اینجا دلیلی است که باید تغییر دهید…

آیا به تغییر به Device42 یا یکی از دیگر رقبای Infoblox IPAM فکر می کنید؟

ما می خواهیم تصمیم شما را تا حد امکان آسان کنیم، بنابراین اطلاعاتی را گردآوری کرده ایم که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام گزینه برای شما بهترین است.

در زیر، اطلاعاتی برای کمک به مقایسه Device42 و Infoblox IPAM، از جمله ویژگی‌ها، تجربیات مشتری و نظرات مشتریان فعلی Device42 که تغییر را انجام داده‌اند، خواهید یافت.

امیدواریم کمک کننده باشد…

Device42 دارای کشف خودکار بومی است که می تواند برنامه ریزی شود

با Infoblox IPAM پایه نمی توانید اسکن های برنامه ریزی شده فضای IP خود را اجرا کنید، فقط می توانید کشف/اسکن دستی انجام دهید. با این حال، می توانید این قابلیت را با یک محصول جداگانه Infoblox به نام NetMRI اضافه کنید.

در Device42، اکتشافات خودکار به صورت بومی در دسترس هستند. این امکان را برای شما فراهم می کند که اطلاعات IP خود را به روز نگه دارید و علاوه بر این می توانید تمام روابط مانند اتصال پورت، موجودی دستگاه های شبکه و غیره را پیدا کنید.

Infoblox IPAM یک راه حل DDI (مدیریت DNS/DHCP) است – Device42 نیست

Infoblox سرور DNS و DHCP شما می شود. با Device42 هیچ مدیریت فعالی از DNS/DHCP وجود ندارد، اما می‌توانیم با سرورهای DNS موجود شما برای کشف خودکار و غیره ادغام کنیم.

Device42 به شما کمک می کند زیرساخت فناوری اطلاعات خود را به طور کلی مدیریت کنید

با ظهور مجازی‌سازی، کانتینرها، محاسبات ابری و شبکه‌های تعریف‌شده توسط نرم‌افزار، زیرساخت‌های فناوری اطلاعات شما نسبت به 10 سال پیش بسیار پیچیده‌تر شده است. دیگر عملی نیست که زیرساخت فناوری اطلاعات خود را با استفاده از ابزارهای جداگانه برای مدیریت دارایی، مدیریت IP، مدیریت ابر، مدیریت وابستگی برنامه ها و مدیریت مجوز نرم افزار مدیریت کنید. روابط متقابل بیش از حد مهم و بسیار پیچیده هستند و فقط می توانند به اندازه کافی در یک ابزار یکپارچه مانند Device42 ثبت شوند. زمان زیادی برای مدیریت همه این روابط متقابل در ابزارهای مختلف تلف می شود.

Device42 به زیرساخت فناوری اطلاعات به طور کلی نگاه می کند و به شما یک کنسول واحد برای مدیریت مرکز داده (DCIM)، آدرس های IP (IPAM) و رمزهای عبور علاوه بر ITAM (مدیریت دارایی فناوری اطلاعات) و CMDB می دهد.

Infoblox ابزارهای افزودنی مانند ردیاب دستگاه و موارد دیگر را برای مشاهده روابط بین موارد پیکربندی مختلف (CI) در زیرساخت فناوری اطلاعات شما فراهم می کند.

تجسم های بزرگ

در Device42، نقاط پایانی شما فقط آدرس‌های MAC و/یا IP نیستند، بلکه دستگاه‌ها، برنامه‌ها، سرویس‌ها و نرم‌افزارها هستند.

Device42
Infoblox-IPAM
Infoblox

چند اجاره ای

شما لزوما نمی خواهید که هر کاربر بتواند هر گروه vrf، زیر شبکه و آدرس IP را ببیند. و با حفاری بیشتر، ممکن است بخواهید کنترل کنید که کدام کاربران می توانند این و سایر اشیاء مانند دستگاه ها، قفسه ها و غیره را مشاهده و تغییر دهند. Device42 بر اساس گروه‌های کاربر، دسته‌های زیرشبکه و گروه‌های vrf، کنترل چند مستاجری بسیار انعطاف‌پذیر را ارائه می‌دهد.

Device42 به شما امکان می دهد IP های خود را از <cmd/> مدیریت کنید

ابزار مدیریت آدرس IP Device42 فراخوانی های ساده API را برای یافتن IP در دسترس بعدی، جستجوی IP یا اختصاص یک IP جدید با استفاده از زبان برنامه نویسی فراهم می کند.

 

بنابراین ادامه دهید و آخرین نسخه را امتحان کنید که ارزیابی ساده تری را با مجوز نرم افزار آزمایشی تعبیه شده تسهیل می کند.

وبلاگ مستر لایسنس

در صورتی که این مقاله Device42 – جایگزینی قدرتمند برای Infoblox IPAM برای شما مفید و آموزنده بود، پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از سایر مقالات مستر لایسنس به صفحه وبلاگ مستر لایسنس مراجعه نمایید.

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!