در جولای 2022 Gartner® Magic Quadrant™ برای مدیریت دسترسی ممتاز نام WALLIX را به عنوان یک رهبر معرفی کرد که به دلیل کامل بودن چشم انداز و توانایی اجرا آن شناخته شده است. ما فکر می کنیم که این قدرت ما را در فضا تأیید می کند، زیرا ما همچنان به ارائه راه حل مدیریت دسترسی ممتاز در سطح جهانی ادامه می دهیم.

 

برترین های بازار

 

گارتنر بیان کرده است که “دلیل اصلی اجرای PAM محافظت از کسب و کار است” و بازار همچنان شاهد سطوح قوی از رشد و پذیرش بازار است – و ما در WALLIX کاملا موافق هستیم. مدیریت دسترسی ممتاز (PAM) یک راه حل امنیتی هویت است که با نظارت، شناسایی و جلوگیری از دسترسی ممتاز غیرمجاز به منابع حیاتی به محافظت از سازمان ها در برابر تهدیدات سایبری کمک می کند. مدیریت دسترسی ممتاز (PAM) یک اقدام امنیتی ضروری برای کاهش خطر دسترسی ممتاز است.

 

حساب های ممتاز خطر قابل توجهی برای شرکت ایجاد می کند. هنگامی که یک هکر موفق می شود یک کاربر ممتاز را به خطر بیاندازد، می تواند به همه سیستم ها دسترسی پیدا کند و حتی ممکن است توانایی خرابکاری آنها را داشته باشد. عدم در نظر گرفتن ریسک حساب‌های ممتاز، علت اصلی تقریباً هر نقض تأثیرگذار داده است.

 

پیاده‌سازی مدیریت دسترسی ممتاز، ایجاد آسیب جانبی به سرویس‌های حیاتی، از ایستگاه کاری دسترسی مدیریتی که قبلاً در معرض خطر قرار گرفته است را برای مهاجم دشوار می‌کند. ردیابی و ممیزی شناسایی سوء استفاده از رابط های مدیریتی را آسان تر می کند. این به عنوان یک بازدارنده قوی در برابر تهدید خودی عمل می کند، در صورتی که یک مدیر سیستم قانونی ممکن است سوء استفاده از دسترسی خود را در نظر بگیرد.

 

PAM4ALL Vision

 

WALLIX در حال اجرای چشم انداز PAM4ALL (“PAM برای همه”) است که شامل ارائه وعده تحول دیجیتال امن برای همه است. به طور خاص، این راه حل به چالش های دیجیتال جدید، مانند خطرات مربوط به دموکراتیزه کردن کار از راه دور و ترکیبی، پذیرش رو به رشد خدمات ابری، توسعه شهرهای هوشمند، و اتوماسیون در محیط های صنعتی و خدمات مالی می پردازد.

 

برای دستیابی به این چشم انداز، WALLIX PAM4ALL را معرفی کرده است، راه حل یکپارچه ای که تمام فناوری های WALLIX را ترکیب می کند و فراتر از ایمن سازی حساب های ممتاز است. PAM4ALL از همه کاربران در معرض و نقاط پایانی مطابق با اصل حداقل امتیاز محافظت می کند.

 

WALLIX PAM4ALL برای همه سطوح و به ویژه مهم ترین موارد مانند صنعت ارزش زیادی را ایجاد میکند. 

 

2022 Magic Quadrant™ برای مدیریت دسترسی ممتاز

 

گزارش‌های Magic Quadrant™ نقطه اوج تحقیقات دقیق و مبتنی بر واقعیت در بازارهای خاص است و دید وسیعی از موقعیت‌های نسبی تامین‌کنندگان در بازارهایی ارائه می‌کند که رشد بالا و تمایز فروشنده واضح است. 

 

طبق گفته Gartner®، “رهبران PAM مجموعه ابزار جامعی را برای مدیریت دسترسی ممتاز ارائه می دهند. این فروشندگان با موفقیت یک پایگاه مشتری نصب شده و جریان درآمد قابل توجهی ایجاد کرده اند و دارای رتبه بندی پایداری بالا و رشد درآمد قوی هستند. رهبران همچنین شواهدی از دیدگاه و اجرای برتر برای الزامات پیش‌بینی‌شده مرتبط با فناوری، روش‌شناسی یا ابزار ارائه نشان می‌دهند. رهبران معمولاً رضایت مشتری را از قابلیت‌های PAM و/یا خدمات و پشتیبانی مرتبط نشان می‌دهند.»

 

ما فکر می‌کنیم که این گزارش شما را قادر می‌سازد تا بیشترین بهره را از تحلیل بازار مطابق با نیازهای تجاری و فناوری منحصربه‌فرد خود ببرید. گزارش Gartner Magic Quadrant، Wallix را برای کامل بودن دید و توانایی اجرا به رسمیت شناخت. WALLIX یک راه حل جامع و غنی از PAM4ALL ارائه می دهد که می تواند بسیاری از موارد استفاده را پشتیبانی کند.

 

ما معتقدیم که انتخاب شدن به عنوان یک رهبر در گزارش ربع جادویی افتخاری باورنکردنی است و تنها به دلیل مشتریان و شرکای ما امکان پذیر شد. ما بسیار مفتخریم که اولین فروشنده اروپایی هستیم که در Leader Quadrant ذکر شده است. ما همچنان به تلاش خود ادامه خواهیم داد تا مشتریان خود را با ارائه محصول و خدمات در سطح جهانی خوشحال کنیم.

 

 

 

 

 

 

گارتنر هیچ فروشنده، محصول یا خدماتی را که در نشریات تحقیقاتی ما نشان داده شده است، تأیید نمی ‌کند و به کاربران فناوری توصیه نمی‌کند که فقط فروشندگانی را انتخاب کنند که بالاترین رتبه‌بندی یا نام‌گذاری دیگر را دارند. انتشارات تحقیقاتی گارتنر شامل نظرات سازمان تحقیقاتی گارتنر است و نباید به عنوان اظهارات واقعی تلقی شود. گارتنر تمام ضمانت‌های بیان شده یا ضمنی در رابطه با این تحقیق، از جمله ضمانت‌های تجاری بودن یا مناسب بودن برای یک هدف خاص را رد می‌کند.

 

Gartner یک علامت تجاری و علامت خدمات ثبت شده است و Magic Quadrant یک علامت تجاری ثبت شده Gartner, Inc. و/یا شرکت های وابسته به آن در ایالات متحده و بین المللی است و با اجازه در اینجا استفاده می شود. تمامی حقوق محفوظ است.

 

این گرافیک توسط Gartner, Inc. به عنوان بخشی از یک سند تحقیقاتی بزرگتر منتشر شده است و باید در چارچوب کل سند ارزیابی شود. سند گارتنر در صورت درخواست از Wallix در دسترس است.

 

در صورتی که این مقاله انتخاب Wallix به عنوان برترین مدیریت دسترسی ممتاز از نگاه گارتنر برای شما مفید و آموزنده بود، پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از سایر مقالات مستر لایسنس به صفحه وبلاگ مستر لایسنس مراجعه نمایید.

small_c_popup.png

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

small_c_popup.png

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!