بهترین روش‌ مدیریت اسرار و افزایش امنیت با استفاده از رمزگذاری انتها به انتها – راهکار Bitwarden Secrets Manager

 

 

رمزگذاری End – To – End برای مدیریت اسرار به طور مستقیم به امنیت کلی یک تجارت کمک می کند. توسعه دهندگان باید مطمئن شوند که داده های آنها ایمن است و رمزگذاری انتها به انتها روشی قدرتمند برای انجام این کار است. بیایید روش‌های مختلف رمزگذاری و اینکه چرا رمزگذاری انتها به انتها انتخاب مناسبی برای تیم‌های توسعه است، که راه‌حل‌های مدیریت اسرار را ارزیابی می‌کنند، بررسی کنیم.

 

 

 

رمزگذاری انتها به انتها چیست؟

 

رمزگذاری End-to-End یک روش رمزنگاری است که از دسترسی اشخاص غیرمجاز به رشته ای از داده ها در حین انتقال آن جلوگیری می کند. این داده‌ها در یک نقطه پایانی رمزگذاری می‌شوند و در نقطه پایانی دیگر رمزگشایی می‌شوند، تا اطمینان حاصل شود که فقط فرستنده و گیرنده می‌توانند داده‌ها را رمزگشایی و بخوانند – به شرطی که کلید رمزگذاری را داشته باشند.

 

رمزگذاری سرتاسری که در سطح جهانی توسط سازمان ها استفاده می شود، حساس ترین داده های جهان را ایمن می کند. فروشندگانی که حجم بالایی از داده های کاربر را مدیریت می کنند و نمی توانند بالاترین اقدامات امنیتی مانند رمزگذاری انتها به انتها را اجرا کنند، مورد بررسی قرار گرفته اند. به عنوان مثال، گوگل به دلیل اینکه آن را در محصول Google Authenticator خود قرار نداده بود، مورد انتقاد محققان امنیتی و کاربران قرار گرفت. در پاسخ، گوگل اعلام کرد که رمزگذاری انتها به انتها را به “نسخه آینده Google Authenticator” ارائه خواهد کرد.

 

 

ایمن سازی اسرار توسعه دهنده با رمزگذاری سرتاسر

 

رمزگذاری انتها به انتها برای هر تیم توسعه ای که مایل است به طور ایمن اسرار خود را مانند کلیدهای API، رمزهای عبور پایگاه داده و گواهی های SSL/TLS مدیریت کند، بسیار مهم است. اگر این اسرار – و اطلاعات محرمانه ای که از آنها محافظت می کنند – در معرض دید عموم قرار گیرد، عواقب فاجعه باری برای کسب و کار و مشتریان آن به همراه خواهد داشت.

 

بسیاری از شرکت‌های برجسته اثرات نقض داده‌ها در مقیاس بزرگ را تجربه کرده‌اند که می‌توانست با مدیریت اسرار رمزگذاری‌شده سرتاسر از آن جلوگیری کند. به عنوان مثال، بایننس، یک شرکت صرافی ارزهای دیجیتال، در سال 2022 دچار نقض اطلاعات شد که اطلاعات حساب یک میلیارد مشتری از جمله نام، آدرس پستی، شماره تلفن و سوابق پزشکی را فاش کرد. مهاجمان می‌توانستند از طریق یک اعتبارنامه دسترسی متنی ساده که در یک قطعه کد فهرست شده بود، به چنین اطلاعات محرمانه مشتری دسترسی پیدا کنند.

 

ایمن سازی اسرار توسعه دهنده با رمزگذاری سرتاسر در یک مکان متمرکز – مانند یک مدیر اسرار اختصاصی – می تواند از اطلاعات حساس در برابر دسترسی غیرمجاز بهتر محافظت کند و احتمال نقض داده ها را کاهش دهد.

 

سایر روش های رمزگذاری برای محافظت از اسرار مهم شما به اندازه کافی ایمن نیستند

همه روش های رمزگذاری برابر نیستند. متأسفانه، بسیاری از راه‌حل‌های مدیریت اسرار موجود در بازار از روش‌های رمزنگاری استفاده می‌کنند که امنیت کمتری نسبت به رمزگذاری انتها به انتها دارند و امنیت اسرار توسعه‌دهنده ممتاز شما را به خطر می‌اندازند. بیایید کمی عمیق تر به تفاوت های بین روش های رمزگذاری رایج مورد استفاده در راه حل های مدیریت اسرار بپردازیم.

 

 

رمزگذاری در حالت transit

 

بسیاری از مدیران اسرار از رمزگذاری در حالت transit برای محافظت از اسرار شما استفاده می‌کنند، که امنیت کمتری نسبت به رمزگذاری انتها به انتها دارد. با رمزگذاری در حال انتقال، داده ها تنها زمانی رمزگذاری می شوند که فعال باشند و بین دستگاه ها، شبکه ها یا زیرساخت ها حرکت کنند.

 

در مثال زیر، داده‌ها تنها زمانی رمزگذاری می‌شوند که از دستگاه فرستنده به سرور منتقل می‌شوند – داده‌های سمت سرور را از حملات احتمالی محافظت نمی‌کنند.

 

 

 

رمزگذاری در حالت استراحت

 

سایر راه حل های مدیریت مخفی نیز از رمزگذاری در حالت استراحت برای ایمن سازی اسرار استفاده می کنند. این روش زمانی داده‌ها را رمزگذاری می‌کند که به طور فعال در مکانی مانند هارد دیسک، لپ‌تاپ، درایو فلش یا فضای ذخیره‌سازی ابری استفاده نمی‌شوند و ذخیره نمی‌شوند. ترکیبی از رمزگذاری در حالت استراحت و رمزگذاری در حین انتقال امنیت کمی قوی‌تر را فراهم می‌کند، اما همچنان شکاف‌هایی در حفاظت از آن وجود دارد.

 

در مثال زیر، داده ها قبل از انتقال به محفظه ذخیره رمزگشایی می شوند – یک نقطه دسترسی بالقوه برای عوامل مخرب باقی می ماند.

 

 

 

 

Bitwarden اسرار مهم شما را با رمزگذاری انتها به انتها ایمن می کند

 

رمزگذاری انتها به انتها از سایر روش های رمزگذاری ایمن تر است. با رمزگذاری انتها به انتها، داده ها بلافاصله رمزگذاری می شوند و هرگز فاش نمی شوند، زیرا از فرستنده به گیرنده می رسد، امنیت کامل را در حین انتقال اطلاعات تضمین می کند و احتمال نقض داده ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

 

 

 

 

 

امنیت برتر را با Bitwarden Secrets Manager تجربه کنید

 

Bitwarden Secrets Manager یک راه حل بدون دانش، رمزگذاری شده سرتاسر و منبع باز برای ذخیره، مدیریت، خودکارسازی و به اشتراک گذاری اسرار در مقیاس در طول چرخه عمر توسعه است. با دانش صفر، کلید رمزگذاری توسط ارائه‌دهنده خدمات قابل دسترسی نیست و امنیت داده‌های رمزگذاری شده سرتاسر شما را تضمین می‌کند. از آنجایی که Secrets Manager یک مکان متمرکز را برای مدیریت اسرار ارائه می دهد، از گسترش اسرار در سراسر سازمان می کاهد و مدیران را قادر می سازد تا دسترسی به اطلاعات و سیستم های حساس را نظارت و مدیریت کنند.

 

وضعیت امنیتی Bitwarden Secrets Manager از سایر راه حل های مدیریت اسرار موجود در بازار قوی تر است. علاوه بر دانش صفر، رمزگذاری سرتاسر، Bitwarden Secrets Manager از ممیزی های امنیتی سالانه شخص ثالث که شامل ارزیابی کد منبع و تست نفوذ در IP ها، سرورها و برنامه های وب Bitwarden است، بهره می برد. جامعه فعال Bitwarden همچنین ممیزی کد منبع غیررسمی را در GitHub و از طریق برنامه جایزه عمومی باگ Hacker One انجام می دهد.

 

 

 

Bitwarden چگونه داده ها را رمزگذاری می کند؟

 

Bitwarden از چندین لایه رمزگذاری برای ایمن کردن داده‌های شما استفاده می‌کند – رمزگذاری 256 بیتی AES-CBC برای داده‌های مخزن شما و PBKDF2 SHA-256 یا Argon2 برای استخراج کلید رمزگذاری شما. داده ها را فقط می توان با کلید رمزگذاری مشتق شده از رمز اصلی شما رمزگشایی کرد.

 

 

 

با Bitwarden Secrets Manager شروع کنید.

 

Bitwarden توسط میلیون ها فرد و کسب و کار در سراسر جهان برای ایمن سازی اطلاعات حساس و اعتبارنامه ها مورد اعتماد است. شروع به ایمن سازی اسرار توسعه دهنده خود با رمزگذاری سرتاسری کنید و Secrets Manager را برای حساب Bitwarden خود فعال کنید! 

 

 

 

با Bitwarden همین حالا شروع کنید.

 

 

شما میتوانید این نسخه آخر این نرم افزار را از مسترلایسنس سفارش دهید.

 

در صورتی که این مقاله بهترین روش‌ مدیریت اسرار و افزایش امنیت با استفاده از رمزگذاری انتها به انتها – راهکار Bitwarden Secrets Manager برای شما مفید و آموزنده بود، پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از سایر مقالات مستر لایسنس به صفحه وبلاگ مستر لایسنس مراجعه نمایید.

small_c_popup.png

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

small_c_popup.png

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!