HP-uCMDB-Device42-جایگزین

Device42 - یک جایگزین ساده تر برای HP uCMDB

Device42 - یک جایگزین ساده تر برای HP uCMDB

Device42 – یک جایگزین ساده تر برای HP uCMDB

ما اطلاعاتی را جمع آوری کرده ایم که تفاوت های کلیدی بین HP uCMDB و Device42 را نشان میدهد.

Device42 ساده تر از HP uCMDB بسیار پیچیده است

آیا از اینکه مجبور هستید راه خود را از طریق راهنماهای کاربر سخت و پیچیده HP uCMDB، کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های پیاده‌سازی طولانی بگذرانید، خسته شده‌اید؟

با Device42، شما مجبور نیستید. روابط مورد پیکربندی (CI) از پیش تعریف شده است، و کشف خودکار تقریباً تمام داده‌های شما را در یک بعد از ظهر وارد سیستم می‌کند.

بدون نیاز به پیمایش در پیچ و خم ویژگی‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارید، ویژگی‌های اصلی فوق‌العاده‌ای مانند گزارش‌دهی قدرتمند، تجسم‌های عالی، و ادغام با ابزارهای نظارت، اتوماسیون و فروش بلیط را دریافت می‌کنید.

و اگر می‌خواهید Device42 را فراتر از CMDB اصلی ارتقا دهید، می‌توانید این کار را با فیلدهای سفارشی، طرح‌بندی فرم‌های سفارشی، Webhooks و یک API غنی و مبتنی بر REST انجام دهید.

Device42
HP uCMDB

Device42به شما کمک می کند زیرساخت فناوری اطلاعات خود را به طور کلی مدیریت کنید

HP-uCMDB-Device42با ظهور مجازی‌سازی، کانتینرها، محاسبات ابری و شبکه‌های تعریف‌شده توسط نرم‌افزار، زیرساخت‌های فناوری اطلاعات شما نسبت به 10 سال پیش بسیار پیچیده‌تر شده است. مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات با استفاده از ابزارهای جداگانه برای مدیریت دارایی (ITAM)، مدیریت IP (IPAM)، مدیریت ابر، مدیریت وابستگی برنامه (ADM) و مدیریت مجوز نرم افزار (SLM) دیگر عملی نیست. روابط متقابل بیش از حد مهم و بسیار پیچیده هستند و تنها با یک ابزار یکپارچه مانند Device42 می توان به اندازه کافی آن را دریافت کرد.

uCMDB از DDMA و DDMI برای کشف خودکار استفاده می کند که بر اساس اثر انگشت (nmap) و کشف مبتنی بر عامل است. استفاده از این تکنیک های کشف بهینه نیست. Device42 کشف خودکار بدون عامل را ارائه می دهد که با انواع دستگاه ها و API ها کار می کند و به طور خودکار یک پایگاه داده مدیریت پیکربندی جامع ایجاد می کند.

 

یک جایگزین ساده تر برای HP uCMDB

Device42 به زیرساخت فناوری اطلاعات شما به طور کلی نگاه می کند و به شما یک کنسول واحد می دهد تا مرکز داده (DCIM)، آدرس های IP (IPAM) و رمزهای عبور خود را علاوه بر ITAM (مدیریت دارایی فناوری اطلاعات) و یک CMDB مدیریت کنید. و همچنین قابل گسترش است. علاوه بر قابلیت‌های داخلی که قبلاً ذکر شد، عملکرد قدرتمند برنامه‌ریزی ظرفیت و تجسم‌های تولید شده به‌طور خودکار، Device42 قابل توسعه است. برای نظارت و کنترل PDUهای هوشمند و حسگرهای محیطی در مرکز داده خود، مجوز Power Monitoring & Control را اضافه کنید. Enterprise Application Mapping عملکرد قدرتمندی را اضافه می کند که به طور خودکار نماها و لیست های سفارشی شده ایجاد می کند که به وضوح روابط و وابستگی های بین برنامه ها و اجزای برنامه در حال اجرا در محیط شما را نشان می دهد.

Device42 یکپارچه می شود

علاوه بر عملکرد قدرتمند Device42، یک CMDB واقعی نباید یک برنامه مجزا باشد. شما احتمالاً ابزارهای نظارتی، ابزارهای اتوماسیون، ابزار فروش بلیط، ابزارهای مالی و غیره دارید که می توانند از اطلاعات موجود در CMDB خود بهره مند شوند. بسیاری از CMDB های سازمانی این ادغام ها را وقت گیر و گران می کنند، در حالی که برخی دیگر اطلاعات را تکراری می کنند و هدف یک منبع منفرد حقیقت را تضعیف می کنند. با Device42، یکپارچه‌سازی‌های قدرتمند خارج از جعبه، به‌علاوه API‌های RESTful به خوبی مستند دریافت می‌کنید که ادغام‌های ساختمانی و گردش‌های کاری سفارشی با ابزارهای دیگرتان را آسان می‌کنند.

Device42 مقرون به صرفه تر است

HP uCMDB هم هزینه اولیه محصول و هم هزینه اجرای زیادی دارد. Device42 بسیار مقرون به صرفه است. Device42 به هیچ گونه خدمات یا آموزش حرفه ای نیاز ندارد و هیچ هزینه ای برای اجرا ندارد. ارزشی که از Device42 دریافت می کنید بسیار بیشتر از هزینه آن است و بیش از هزار کاربر خوشحال در بیش از 50 کشور با این موضوع موافق هستند. اگر ویژگی‌های کشف خودکار و فدراسیون داده‌های ما فقط ده ساعت در ماه باعث صرفه‌جویی در تیم شما می‌شود، Device42 بیشتر از آن برای خودش هزینه می‌کند!

وبلاگ مستر لایسنس

در صورتی که این مقالهDevice42 - یک جایگزین ساده تر برای HP uCMDB برای شما مفید و آموزنده بود، پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از سایر مقالات مستر لایسنس به صفحه وبلاگ مستر لایسنس مراجعه نمایید.

small_c_popup.png

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

small_c_popup.png

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!