HammondCare

استفاده HammondCare از Paessler PRTG برای نظارت فعالانه زیرساخت های فناوری اطلاعات خود در سطح ملی استفاده می کند

استفاده HammondCare از Paessler PRTG برای نظارت فعالانه زیرساخت های فناوری اطلاعات خود در سطح ملی استفاده می کند

درباره HammondCare

HammondCare یک ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی و مراقبت‌های سالمندان مستقل غیرانتفاعی برای مراقبت‌های مسکونی، مراقبت‌های خانگی، بهداشت اجتماعی و مراقبت‌های بیمارستانی است. HammondCare که بیش از 90 سال پیش توسط کشیش باب هاموند تأسیس شد، مشتاق بهبود کیفیت زندگی برای افراد نیازمند است.

از زمان اجرای Paessler PRTG، HammondCare کاهش حدود 75 درصدی در calloutهای تیم فناوری اطلاعات را تجربه کرده است. Kasun Haputhanthri، مدیر زیرساخت و ابر در HammondCare

این سازمان به عنوان یک ارائه دهنده عمده مراقبت از سالمندان استرالیایی متخصص در مراقبت از زوال عقل و مراقبت تسکینی، در رویکرد بهداشتی و مراقبت از سالمندان نوآور است و هدف آن همیشه رهبری به جای پیروی است.

HammondCare سابقه طولانی در مراقبت و حمایت از افراد آسیب پذیر نیازمند دارد. در سال 1932 توسط باب هاموند اسقف انگلیکن در دوران سخت رکود در دهه 1930 تأسیس شد. HammondCare در نودمین سال خود به سازمانی تبدیل شده است که از بیش از 34000 بیمار با بیش از 5100 کارمند اختصاصی و داوطلب در 92 مکان خدمات در سراسر استرالیا مراقبت می کند.

این مرکز دارای امکانات مراقبت از سالمندان در منزل، مراقبت از زوال عقل، بیمارستان‌هایی با مراقبت تسکینی و مراکز مراقبت از سالمندان در سرتاسر کشور است. آنها دارای امکانات جدید و پیشرو در صنعت مانند میراندا، سیدنی جنوبی هستند که همچنین طرحی برای آینده رویکرد نوآورانه HammondCare در مراقبت از سالمندان است.

رئیس امنیت و ریسک فناوری اطلاعات HammondCare، چارلز گونزالس، گفت: “ما به خود می بالیم که مراقبت های با کیفیت بالا و فراتر از دستورالعمل های تعیین شده در کمیسیون سلطنتی در مراقبت از سالمندان ارائه می دهیم.”

Paessler PRTG حل سریع‌تر مشکلات IT را فعال کرده است و به تیم من اجازه می‌دهد فعال‌تر و کارآمدتر باشد و در نهایت به هدف اصلی خود یعنی به حداقل رساندن زمان خرابی دست یافته است.

Kasun Haputhanthri مدیر زیرساخت و ابر در HammondCare

چگونه Paessler PRTG بهHammondCare کمک می کند

– نظارت فعالانه بر محیط IT خود و مشخص کردن سریعتر هر مشکلی برای اطمینان از اینکه آنها بر عملکرد برنامه ها و سیستم های حیاتی تأثیر نمی گذارند.

– برای ارائه دید و کنترل کل زیرساخت فناوری خود، از جمله محیط های مجازی، برای اطمینان از اینکه متخصصان فناوری اطلاعات می توانند به طور فعال مشکلات مربوطه را حل کنند و با هشدارهای نامربوط غرق نشوند.

– برای تضمین در دسترس بودن و عملکرد سیستم های پیچیده و خدمات وب خود برای اطمینان از تداوم کسب و کار، قابلیت اطمینان و امنیت برای مشتریان، کارکنان بالینی، امکانات پزشکی و بازدیدکنندگان.

– برای ارائه بینش دقیق، که به عیب یابی در هنگام قطعی کمک می کند.

برای به حداقل رساندن زمان از کار افتادگی و اختلال با پیشی گرفتن از هرگونه مشکل IT.

– تا اطمینان حاصل شود که سازمان از ظرفیت فنی و پهنای باند کافی برخوردار است.

– برای نظارت بر تغییرات محیطی که می‌تواند بر عملکرد تجهیزات فناوری اطلاعات، از جمله رطوبت و دما تأثیر بگذارد.

– برای مدیریت یکپارچه انقضای گواهینامه های SSL و مجوزهای نرم افزار.

پس زمینه

کارکنان 92 سایت HammondCare برای ارائه مراقبت شخصی و مدیریت کارآمد امکانات پیچیده خود به فناوری وابسته هستند. قبل از اجرای PRTG، HammondCare به طور منظم با قطعی IT مواجه بود و بسیاری از مشکلات فنی به تیم فناوری اطلاعات گزارش شد تا برطرف شود.

این سازمان دارای 76 مکان ملی با تعداد زیادی اتاق های ارتباطی است که سخت افزار، سرورها و تجهیزات شبکه را در خود جای داده است. با این حال، بخش فناوری اطلاعات این زیرساخت فناوری اطلاعات را نداشت و نمی‌توانست بداند که آیا آنطور که باید کار می‌کند یا خیر. بدون منابع فنی با تجربه در هر سایت، مدیریت از راه دور به طور فزاینده ای چالش برانگیز می شد.

با رشد شرکت، قطعی ها و مشکلات IT که سازمان با آن مواجه بود، بیشتر و شدیدتر می شد. این کار کارکنان مراقبت های بهداشتی را ناراحت کرد و منابع محدود بخش فناوری اطلاعات را تخلیه کرد. قطعی های شدید می تواند بیماران را به دلیل عدم دسترسی به سوابق پزشکی آنها در صورت وقوع یک حادثه بحرانی در معرض خطر قرار دهد.

علاوه بر تجهیزات فناوری اطلاعات، بسیاری از دارایی‌های دیجیتالی آن (مانند دکمه‌های تماس پرستار در کنار تخت‌های بیماران یا واحدهای مراقبت بهداشتی سیار که روی چرخ دستی‌های هر بیمار چرخانده می‌شوند) را نمی‌توان به صورت متمرکز نظارت کرد تا اطمینان حاصل شود که آنها می‌دانند. در مورد مسائل قبل از اینکه باعث خرابی تجهیزات شوند. برای ریشه‌کن کردن این رویکرد مخاطره‌آمیز، این سازمان در اواخر سال 2021 یک سفر جاه‌طلبانه تحول دیجیتال را آغاز کرد تا تمام دارایی‌های خود را دیجیتالی کند و اطمینان حاصل کند که همه آنها در شبکه شرکت هستند.

Kasun Haputhanthri، مدیر زیرساخت و ابر در HammondCare، می‌گوید: «اگر نمی‌توانید دستگاهی را در شبکه ببینید، پس نمی‌توانید آن را نظارت کنید تا مطمئن شوید که در سطح بهینه کار می‌کند و پس از توقف کار، سریع آن را تعمیر کنید. “

HammondCare

چالش ها

همه فن آوری ها می توانند اشتباه کنند و می کنند. بنابراین، بخش فناوری اطلاعات HammondCare باید در مورد هر گونه مشکل احتمالی که در مورد فناوری اطلاعات و تجهیزات پزشکی در 76 مکان آن رخ می دهد هشدار داده شود تا از خاموشی جلوگیری شود.

HammondCare هیچ نظارت متمرکزی در محل نداشت. بدون اطلاعات دقیق در مورد علل حوادث بحرانی، خطر تداوم تکرار قطعی وجود داشت

کاسون هاپوتانتری گفت: «چالش کلیدی نظارت فعالانه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات ما در خانه‌های مراقبت سالمندان، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی در سراسر کشور برای جلوگیری از قطعی‌هایی بود که تجربه می‌کردیم و همچنین کاهش تعداد فزاینده‌هایی که روزانه به ما گزارش می‌شدند.

دستگاه های تلفن همراه نقطه مراقبت

پزشکان و کارکنان پرستاری در تنظیمات بیمارستان HammondCare از رایانه‌های دستی و ایستگاه‌های کاری متحرک نقطه‌ای مراقبت استفاده می‌کنند که آنها را «رایانه روی چرخ» (COWs) می‌نامند تا مراقبت از بیمار در کنار بالین را ارائه دهند. این دستگاه‌های پزشکی سیار که بر روی یک چرخ دستی برای هر بیمار چرخانده می‌شوند، با کاهش نیاز به وارد کردن دستی اطلاعات بیمار، دقت را بهبود می‌بخشند. آنها کارکنان مراقبت های بهداشتی را قادر می سازند تا با پرونده های بیمار ارتباط برقرار کنند و گردش کار برای جمع آوری نمونه ها را ساده کنند.

این دستگاه های تلفن همراه سرعت و کیفیت مراقبت را برای تیم های پزشکی HammondCare بهبود بخشیده اند. در حالی که در گذشته، اطلاعات بیمار در رایانه های ایستگاه یا سوابق مبتنی بر کاغذ ممکن بود در طول تغییر شیفت از بین برود، این دستگاه های تلفن همراه اکنون ثبت جزئیات برای به اشتراک گذاشتن با همکاران، Medicare و بهداشت NSW را برای کارکنان آسان تر می کنند. این برای بیمار بهتر است زیرا برخی از آنها نمی توانند با کادر پرستاری ارتباط برقرار کنند. این دستگاه های تلفن همراه به شدت به زیرساخت Wi-Fi اخیراً به روز شده HammondCare وابسته هستند. اگر Wi-Fi، سرور یا قطعی اینترنت وجود داشته باشد، ارائه دهندگان مراقبت باید تا زمانی که تیم فناوری اطلاعات HammondCare این حادثه را حل کند، به نگهداری سوابق کاغذی روی بیاورند.

زیرساخت های فناوری اطلاعات

نتیجه

هدف اصلی HammondCare در پیاده‌سازی یک پلتفرم نظارت، ارائه بینش‌های پیشگیرانه به تیم خود بود تا آنها را قادر سازد تا تاریخچه هر حادثه بزرگ را تجزیه و تحلیل کنند و هرگونه قطعی در آینده را به حداقل برسانند. آنها همچنین می خواستند به سرعت علل مشکلات را برای حل سریعتر مشکل شناسایی کنند. این شرکت نرم‌افزار مانیتورینگ Paessler PRTG را در آگوست 2022 برای بهبود قابلیت اطمینان و در دسترس بودن شبکه شرکتی، منابع فناوری اطلاعات و دستگاه‌های مرکز مراقبت تلفن همراه در 76 سایت خود در استرالیا پیاده‌سازی کرد.

به عنوان بخشی از این PRTG، 2500 حسگر را برای نظارت بر پورت‌ها، شبکه محلی (LAN)، شبکه گسترده (WAN)، سرورها، برنامه‌های کاربردی، خدمات ابری، سخت‌افزار، محیط، پهنای باند، ذخیره‌سازی، فایروال‌ها، پیاده‌سازی کرد. محیط های مجازی، روترها و سوئیچ ها. این سنسور از انواع مختلفی از جمله REST، NetFlow، WMI، Ping و SNMP استفاده می کند.

HammondCare توانسته است زیرساخت فناوری اطلاعات خود را در تمام 76 سایت با حضور comms با استفاده از PRTG نظارت کند. این امر به تیم فناوری اطلاعات این امکان را می‌دهد که بتواند به‌جای منتظر ماندن کارکنان مستقر در سایت برای گزارش از طریق کانال‌های تریاژ، که گاهی ساعت‌ها طول می‌کشد و منجر به قطع‌های تجاری بزرگ‌تر می‌شود، به حوادث واکنش فعال نشان دهد.

کاهش حوادث

هر زمان که یک مشکل احتمالی فناوری اطلاعات وجود داشته باشد، اعلان‌هایی به تیم فنی مربوطه ارسال می‌شود تا اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از هر گونه تأثیری بر تحویل بیمار انجام دهند.

این هشدارها به گروه تیم های مایکروسافت، از طریق ایمیل به تکنسین های مربوطه ارسال می شود و اعلان های فشار از طریق برنامه تلفن همراه PRTG در مورد هر گونه ناهنجاری ارسال می شود. این بدان معناست که مشکلات احتمالی به سرعت شناسایی و حل می شوند قبل از اینکه به مسائل بزرگتری تبدیل شوند که می تواند منجر به قطع شود.

آینده

این شرکت قصد دارد از Paessler PRTG برای برنامه‌ریزی ظرفیت استفاده کند، زمانی که پلتفرم اطلاعات تاریخی کافی برای ارائه بینش‌های عملی داشته باشد. در این مرحله، پلتفرم HammondCare را قادر می‌سازد تا پیش‌بینی و تحلیل روند مناسب را برای اهداف استفاده از منابع انجام دهد.

هنگامی که فرآیند تحول دیجیتال کامل شد، HammondCare می‌تواند در هر لایه از سیستم‌های فناوری اطلاعات، شبکه و سایر تجهیزات مرتبط خود را بازدارنده، شناسایی، به تاخیر انداخته، دفاع و رد کند و خطر بروز اشتباه را کاهش دهد و فشار را بر تیم فناوری اطلاعات بیش از حد کشیده کاهش دهد.

HammondCare شروع به اضافه کردن نظارت بر تجهیزات ضروری مراقبت های بهداشتی، مانند دکمه های تماس پرستار بیماران در کنار تخت آنها کرده است. به زودی، آنها قصد دارند تمام دارایی های خود را دیجیتالی کنند تا مطمئن شوند Paessler PRTG می تواند به نظارت بر همه چیز کمک کند. در این مرحله، HammondCare 200-300 حسگر اضافی را در زیرساخت فناوری اطلاعات خود پیاده سازی خواهد کرد.

با اتصال بهتر، HammondCare به “تک شیشه ای” دست خواهد یافت که تیم فناوری اطلاعات خود را قادر می سازد تا هر بخش از زیرساخت های خود را در یک داشبورد مشاهده کند. هدف نهایی این است که همه تجهیزات پزشکی سیلد را در یک قسمت جلویی واحد از طریق نظارت متمرکز بر زیرساخت، ادغام کند و به HammondCare کمک کند تا تسهیلات مراقبت‌های بهداشتی کارآمدتر و مولدتری را اجرا کند. مهمتر از آن، می‌تواند به ارائه تجربه مراقبت‌های بهداشتی یکپارچه و شخصی‌شده‌ای که بیماران، بازدیدکنندگان و پزشکان HammondCare انتظار دارند، کمک کند.

وبلاگ مستر لایسنس

در صورتی که این مقاله استفاده HammondCare از Paessler PRTG برای نظارت فعالانه زیرساخت برای شما مفید و آموزنده بود، پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از سایر مقالات مستر لایسنس به صفحه وبلاگ مستر لایسنس مراجعه نمایید.

small_c_popup.png

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

small_c_popup.png

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!