پلن موفقیت

مشتریان موفق

پلن های موفقیت

سطح مناسب پشتیبانی با ابزارها و منابعی که برای موفقیت با Splunk نیاز دارید

موفقیت شما اولویت ماست

با اعتبارات آموزش و خدمات OnDemand که در طرح موفقیت Splunk شما گنجانده شده است، زمان خود را برای ارزش گذاری تسریع کنید.

یک برنامه موفقیت متناسب با نیازهای شما انتخاب کنید

برنامه های موفقیت Splunk برای کمک به شما در کسب ارزش سریع و موفقیت آمیز از محصولات ما در طول سفر خود طراحی شده اند. برنامه‌های موفقیت همراه با خرید مجوز شما، پشتیبانی، خدمات OnDemand (ODS) و آموزش (EDU) را ارائه می‌کنند که به شما کمک می‌کنند بیشترین بهره را از سرمایه‌گذاری Splunk خود ببرید.

طرح موفقیت استاندارد طرح موفقیت برتر (خرید اختیاری)
پشتیبانی استاندارد حرفه ای
خدمات OnDemand 10 اعتبار ODS در هر فصل 30 اعتبار ODS در هر فصل
تحصیلات 700 واحد EDU در سال 2500 واحد EDU در سال
معیارهای واجد شرایط بودن * پلتفرم Splunk (ترم ابری یا اولیه): حداقل خرید 250 گیگابایت، 50 vCPU یا 20 SVC Observability Cloud Enterprise Edition ***: حداقل خرید 200 هاست Infrastructure، 100 Infrastructure and Application Host یا 100 End to End Host پلتفرم Splunk (ترم ابری یا اولیه): حداقل خرید 1 ترابایت، 100 vCPU یا 50 SVC Observability Cloud Enterprise Edition ***: حداقل خرید 500 هاست Infrastructure، 300 Infrastructure and Application Host یا 300 End to End Host

* فقط محصولات و نسخه های فهرست شده در این جدول واجد شرایط دریافت اعتبارات ODS و EDU به عنوان بخشی از طرح های موفقیت هستند. برای طرح های موفقیت قدیمی خریداری شده قبل از 30 سپتامبر 2022، لطفاً به جدول طرح موفقیت قدیمی ما مراجعه کنید.

** مشتریان همچنین می توانند به جای آن، همان محصول Splunk را با یک طرح موفقیت استاندارد خریداری کنند

*** محصولات Ala’ Carte و Commercial Edition Observability شامل اعتبارات ODS یا EDU نیستند

generic-image-card-radial

برای بازخرید اعتبارات طرح موفقیت خود آماده هستید؟

اعتبار Splunk EDU را می توان برای بازخرید دوره ها از کاتالوگ آموزشی Splunk و اعتبار OnDemand Services (ODS) را می توان برای فعالیت های خدماتی از کاتالوگ خدمات Splunk OnDemand بازخرید کرد. به عنوان مثال، یک اعتبار EDU می تواند تقریباً سه ساعت محتوای آموزشی برای یک موضوع واحد ارائه دهد و پنج اعتبار ODS را می توان برای یک جلسه "مشاوره مورد استفاده" با متخصص محصول Splunk استفاده کرد.

اعتبار خدمات OnDemand فقط برای خدمات OnDemand قابل استفاده است و قابل تعویض با EDU نیست - همچنین اعتبارات EDU را فقط می توان برای پیشنهادات EDU استفاده کرد.

صلاحیت برای طرح‌های موفقیت بر اساس حداقل الزامات خرید محصول است و آن‌ها برای طرح‌های موفقیت استاندارد و ممتاز همانطور که در بالا توضیح داده شد متفاوت هستند. برای خریدهای انجام شده قبل از 1 فوریه 2022، لطفاً به جدول طرح موفقیت قدیمی ما مراجعه کنید.

طرح های موفقیت شامل اعتبارات جداگانه برای آموزش و خدمات OnDemand است. اعتبارات آموزشی را می توان برای دوره های آموزشی از کاتالوگ آموزش بازخرید کرد. اعتبارات خدمات OnDemand را می توان برای هر فعالیتی در کاتالوگ خدمات OnDemand بازخرید کرد.

با استفاده از پورتال پشتیبانی Splunk می توانید موجودی اعتباری EDU و ODS خود را بررسی کنید. نحوه بازخرید اعتبارات EDU و اعتبارات خدمات OnDemand را بیاموزید

آره. اعتبارات EDU و ODS را می توان در هر زمانی به هر دلیلی به تنهایی خریداری کرد.

در صورتی که این مقاله پلن موفقیت ، ابزارها و منابعی که برای موفقیت با Splunk نیاز دارید برای شما مفید و آموزنده بود، پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از سایر مقالات مستر لایسنس به صفحه وبلاگ مستر لایسنس مراجعه نمایید.

small_c_popup.png

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

small_c_popup.png

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!