مزایای مدیریت دسترسی ممتاز(PAM) از نقض داده ها که با سرعت فزاینده ای رخ می دهد جلوگیری میکند و کسب و کارهای بیشتر و بیشتری تأثیرات مخرب نقض را احساس نمی کنند.

داشتن یک راه حل قوی امنیت سایبری برای شناسایی و دفاع در برابر حملات، بهترین اقدامی است که سازمان شما می تواند برای جلوگیری از نقض ها انجام دهد. مدیریت دسترسی ممتاز (PAM) ویژگی ها و مزایایی را که سازمان ها برای دفاع از خود نیاز دارند را فراهم می کند.

مدیریت دسترسی ممتاز (PAM) بهترین راه برای شناسایی نقض اطلاعات و دفاع از سازمان شما در برابر آنها است.

 

چرا PAM؟

PAM به سازمان‌ها کمک می‌کند از طریق ساده‌سازی مجوز و نظارت بر کاربران ممتاز، در برابر سوء استفاده تصادفی یا عمدی از دسترسی ممتاز محافظت کنند. کنترل و نظارت بر دسترسی کاربران ممتاز به حیاتی ترین داده ها و سیستم های شما بهترین راه برای جلوگیری از حملات است. برای کسانی که مزایای PAM را زیر سوال می برند، به خاطر داشته باشید که:

– 47.7 درصد از نقض‌های داده‌ها در نتیجه فیشینگ بوده که احتمالاً به دلیل سرقت اطلاعات کاربری توسط کاربران ایجاد شده است.

– 9 درصد از تخلفات ناشی از سهل انگاری کارکنان مانند خطا، دفع نادرست یا از دست دادن بوده است.

– تا سال 2020، محققان پیش‌بینی می‌کنند که میانگین هزینه یک نقض داده از 150 میلیون دلار فراتر رود.

– یک سازمان به طور متوسط ​​197 روز طول می کشد تا یک نقض را شناسایی کند

– 81 درصد از قربانیان نقض شده سیستمی برای تشخیص خود نقض ندارند

– تنها در سال 2017، تقریباً 175 میلیون رکورد به دلیل نقض داده ها افشا شد

واضح است که سازمان ها به راه حلی نیاز دارند که از مخرب ترین حملات جلوگیری کند و از سیستم ها و داده های آنها محافظت کند.

 

 

 

کاربران ممتاز بزرگترین خطر شما هستند

کاربران ممتاز دارای حساب‌های ممتاز هستند که به آنها دسترسی کامل برای حفظ زیرساخت فناوری اطلاعات شما می‌دهد. این حساب‌ها می‌توانند متعلق به کارمندان داخلی یا خارجی باشند که به آنها اجازه می‌دهد سیستم‌های عامل، دستگاه‌های شبکه، برنامه‌ها، سیستم‌های کنترل صنعتی و دستگاه‌های IoT را مدیریت کنند. در برخی موارد، این دسترسی نامحدود به کاربران این قدرت را می دهد که هر گونه اصلاح یا تغییری را که در سیستم ایجاد کرده اند، پنهان کنند – یک ترفند مفید برای مجرمان سایبری.

دسترسی غیرمحدود به حساب های دارای امتیاز آنها را برای مجرمان سایبری ارزشمند می کند.

به دلیل دسترسی سطح بالایی که دارند، حساب های ممتاز برای هکرها بسیار ارزشمند هستند. آن‌ها می‌توانند با استفاده از بدافزار یا تکنیک‌های فیشینگ، اعتبارنامه‌ها را بدزدند و سپس بدون شناسایی به زیرساخت‌های شما وارد شوند و بحرانی‌ترین سیستم‌ها و داده‌های شما را خراب کنند.

 

 

مدیریت امنیت حساب ممتاز چالش برانگیز است

ماهیت دائماً در حال تغییر سازمان‌های بزرگ، مدیریت حساب‌های ممتاز را به ویژه چالش برانگیز می‌کند. سازمان‌ها باید بتوانند خود را با دستگاه‌ها، برنامه‌ها، فناوری‌ها و کارمندان جدید تطبیق دهند و در عین حال از حفظ امنیت نیز اطمینان حاصل کنند. برای حفظ امنیت قوی، سازمان ها به یک راه ساده نیاز دارند تا:

– از به اشتراک گذاری/سرقت اعتبارنامه ها جلوگیری کنید

– فعالیت های کاربران ممتاز را ثبت کنید

– فعالیت‌های کاربران ممتاز را فقط به آنهایی که برای شغلشان لازم است محدود کنید

 دسترسی موقت به سیستم ها یا ابزاری را فراهم کنید که امکان لغو فوری مجوزها را فراهم می کند

 

 

 

مزایای مدیریت دسترسی ممتاز

PAM مدیریت زیرساخت IT در حال تغییر شما را ساده می کند و ابزارهایی را که برای محدود کردن، لغو و نظارت بر دسترسی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. PAM از سه جزء اصلی تشکیل شده است: یک مدیریت دسترسی، یک مدیر جلسه و یک مدیر رمز عبور. هر سه مؤلفه با هم کار می کنند تا مزایای PAM را که برای محافظت از سازمان خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهند.

 

 

مدیریت دسترسی

مدیریت دسترسی به مدیران این امکان را می دهد که دقیقاً افرادی را که به سیستم ها و داده ها دسترسی دارند مشاهده کنند تا بتوانند آسیب پذیری ها را شناسایی کرده و از تهدیدات جلوگیری کنند. برای همه کاربران یک راه حل متمرکز با استفاده از یک نقطه دسترسی https (برای کاهش سطح حمله احتمالی) برای دسترسی به تمام سیستم ها و داده های مورد نیازشان فراهم می کند.

مدیریت دسترسی WALLIX PAM یک پورتال مدیریتی قابل تنظیم را در اختیار ادمین ها قرار می دهد که به آنها اجازه می دهد دسترسی به تمام WALLIX Bastions را کنترل کنند. از یک معماری چند بخشی مقیاس پذیر پشتیبانی می کند که می تواند به راحتی با راه حل های امنیتی موجود شما یکپارچه شود و با رشد سازمان شما سازگار شود. همچنین شامل ابزارهای ممیزی و انطباق است که یک دنباله ممیزی غیرقابل تغییر ایجاد می کند که اسکریپت و ابرداده های جلسه را در ضبط های ویدئو مانند جمع آوری می کند.

فواید:

– تمام دسترسی ها را از یک مکان مرکزی مدیریت و ایمن کنید

– استقرار سریع با وقفه عملیاتی کم

– با راه حل های امنیتی موجود سازگار می شود و به شما امکان می دهد از تمام قابلیت های آنها استفاده کنید

– از تحقیقات و جستجوی پیشرفته با استفاده از فناوری تشخیص کاراکتر نوری (OCR) در سرتاسر Bastions شما پشتیبانی می‌کند

– به راحتی مقررات انطباق را رعایت کنید

 

 

 

 

 

مدیریت نشست ها

مدیریت نشست ها به مدیران کمک می کند تا دسترسی به سیستم را در زمان واقعی کنترل کنند. این ابزار با سایر ابزارهای امنیتی شما مانند سیستم های اطلاعات امنیتی و مدیریت رویداد (SIEM)، راه حل های اتوماسیون امنیتی و هماهنگ سازی (SAO) و سیستم های تشخیص نفوذ (IDS) ادغام می شود تا حملات را در صورت وقوع شناسایی و متوقف کند.

همچنین شامل یک مسیر حسابرسی غیرقابل تغییر برای ساده سازی انطباق است. هنگامی که فعالیت مشکوک رخ می دهد یا زمانی که کاربران دارای امتیاز اقدامات ممنوعه انجام می دهند، به مدیران هشدار داده می شود. سپس نشست ها می توانند به صورت دستی توسط مدیران خاتمه داده شوند یا مدیر نشست می تواند آن را به طور خودکار انجام دهد.

فواید:

– بهبود واکنش به حادثه با جفت کردن پاسخ خودکار و کاهش با کنترل انسانی

– نظارت، حسابرسی و کنترل کامل امتیازات

– از حملات خودی ها، افزایش حساب های ممتاز و مشکلات دسترسی شخص ثالث جلوگیری کنید

– انطباق با مقررات را به راحتی اثبات کنید

 

 

مدیر رمز عبور

مدیریت رمز عبور WALLIX از اجرای بهترین روش های رمز عبور پشتیبانی می کند و اطمینان می دهد که همه رمزهای عبور در یک انبار امن رمزگذاری شده اند. یکی از بزرگترین خطرات داخلی ناشی از اشتراک گذاری، تشدید یا سوء استفاده از اعتبارنامه های ممتاز است. اطمینان از امنیت رمز عبور ساده ترین راه برای مبارزه با مشکل است.

مدیر رمز عبور دسترسی مستقیم به سیستم های حیاتی را حذف می کند و به طور قابل توجهی ردپای حمله احتمالی را کاهش می دهد.

مدیران به راحتی می‌توانند مدیریت و چرخه گذرواژه‌ها را خودکار کنند، در حالی که کنترل و ردیابی کامل روی تمام اعتبارنامه‌ها نیز دارند. به‌علاوه، حتی زمانی که مدیر رمز عبور شما با سیستم‌های دیگر ادغام می‌شود، تأیید گذرواژه‌ها تضمین می‌شود.

 

 

فواید:

– امنیت را بهینه کنید

– قرار گرفتن در معرض خطر را کاهش دهید

– هشدارها را در زمان واقعی مرور کنید

wallix password manager

 

 

 

WALLIX Bastion: یک راه حل کامل PAM

WALLIX Bastion یک راه حل کامل است که تمام مزایای PAM را که سازمان ها برای بهبود امنیت و جلوگیری از نقض نیاز دارند، ارائه می دهد. دیگر هرگز نگران خودی های مخرب یا اعتبار دزدیده شده نباشید. راه حل WALLIX به جلوگیری از این تهدیدها کمک می کند و مانع از نفوذ احتمالی در مسیر آنها می شود.

WALLIX Bastion یک راه حل کامل PAM است که به شما کمک می کند از سازمان خود در برابر حمله محافظت کنید.

در صورتی که این مقاله مزایای مدیریت دسترسی ممتاز(PAM) برای شما مفید و آموزنده بود، پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از سایر مقالات مستر لایسنس به صفحه وبلاگ مستر لایسنس مراجعه نمایید.

small_c_popup.png

استعلام قیمت

لطفا درخواست لایسنس مورد نیاز خود را با تکمیل فرم انجام دهید.

small_c_popup.png

مشاوره تخصصی

برای شروع امروز با یک متخصص صحبت کنید!